aalltidannaa

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Anna Söderlund - 6 oktober 2011 19:45

Imorgon hade jag och mammi tänkt inviga det relativt nya shoppingcentret här i västerås. Planen är att komma hem med ett par skor åt mig.

Jag har dessutom hittat en jacka som vi ska beställa, awesome! Och eftersom vi ändå skulle beställa undrade mamma om det fanns något annat fint, men bara därför hittar jag ingenting! Hahah, surt va? :(

Nu sitter jag och halvsover i min säng, men funderar på att avsluta mitt skype samtal och sova på riktigt. snark.

Av Anna Söderlund - 6 oktober 2011 19:03

Nu är det inte lång tid kvar tills jag måste söka gymnasie, vilket jag tycker är jätteläskigt! Har verkligen ingen aning om vad jag kan tänkas vilja jobba med i framtiden, så jag kör helt enkelt med uteslutningsmetoden

Jag tänker gå en linje med högskolebehörighet och då har man 8 olika att välja mellan.

  Estetiska, humanistiska, internationella, natur, spetsutbildning och teknik försvinner direkt. Jag ska fortsätta göra efterforskningar men i nuläget lutar det alltså åt ekonomi eller samhäll.   

Ovido - Quiz & Flashcards