aalltidannaa

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Anna Söderlund - 22 oktober 2011 20:49

Kvällen är räddad! Min älskade Mathilda kommer snart hit med en film, mys!

  Annars då? Jag bara sitter och chillar på golvet i mitt nedsläckta rum. Jag älskar säriöst att ligga eller sitta på golv, i mörka rum och bara lyssna på musik. Ganska stört, men fanimej vad mysigt det är!  

Av Anna Söderlund - 22 oktober 2011 18:23

Ikväll är jag och Gustaf ensamma hemma, så jag håller på att laga mat! Har nog aldrig lyckas få till en maträtt utan att klanta mig på nått sätt och nyss brände jag mig på fingret så lite av mitt skinn typ fräte bort, skit äckligt! :o

   (det funkar inte att ladda upp bilder, så tar nån random googlebild från förra året.)

Ikväll ska vi tjocka som fan, vindrovor,chips, glass och paj! Nu kör vi!! 

Ovido - Quiz & Flashcards