aalltidannaa

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Anna Söderlund - 21 juli 2010 16:00

hooooooolaa! ;D

idag har jag bränt mej rejält så jag är röd som en kräfta typ :o ont gör det också!

Idag seglade vi inte så långt utan var framme vid tolv och vanligtvis brukar vi åka till fyra-fem typ! Så jag har hoppat omkring på ön, pratat i tell me pajjjen,målat naglarna och fått pannkakor till lunch (H) LOL! ville bara säga de o.O


Igårkväll var jag och pappa ute med jollen och prövade den nya motorn, det var skit mysigt att vara ute på horisonten i solnedgången.. tog massa fina kort ;] kanska pallar ladda upp något sen. [men skulle inte tro det?]


vi är 3 båtar som är ute tsm men om någon timme kommer en fjärde och om två dar en femte! ;o iaf kommer min p000lare david idag, han e 3 år och vääärldens sötaste! :'D


btw, jag har inte berättat att när jag skulle sätta i ankaret i förrgår lutade jag mej liiite för långt över kanten innan jag släppte så jag rammlade i med ankaret (y) HAHAHAH med kläder och allt , rakt ner i vattnet . Hel kul vare! ;D

nu ska ja ut och ehmm.. göra nått. HEJDDDÅÅÅ!!!^____^

Ovido - Quiz & Flashcards