aalltidannaa

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Anna Söderlund - 8 juli 2010 16:15

jag uppdaterade ingenting igår. Självklart fins det en andledning till det! Jag var och badade med nojjan. Ett jättemysigt ställe som kallas gropen, superklart vatten och runt 23 grader i vattnet! Efter det åkte vi hem till henne där vi gjorde massa skoj innan vi gick ut och sov på studsmattan! Under bar himmel låg vi där och tittade på alla stjärnorna! (13 st vare   - men de va fint ändå) Vi fick ju se till att somna rätt snabbt eftersom det börjar ljusna redan vid ett-två nångång. halv fyra vaknade jag av att jag frös, då var det så pass ljust att vi trodde klockan var åtta. Men eftersom vi hade några timmar kvar att sova gick vi in och la oss i varssin soffa och sov några timmar till! Det var iaf jättemysigt att ligga där ute i natten i varssin sovsäck och bara prata  


Nu under eftermiddagen har jag bakat muffins och läst ut min bok 'inga livstecken' och även varit ute i skogen en stund för att kika om blåbären var mogna. Dem var inte riktigt färdiga än men många var det  och nästa vecka kan jag säkert plocka ett par stycken!  


Nu ska jag vila huvudet.. får alltid ont i huvudet när jag är trött (aaa)

och det gör man bäst till sims, LOL!

Ovido - Quiz & Flashcards