aalltidannaa

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Anna Söderlund - 18 juli 2010 20:37

ohoj! ;D

har bäddat ner mej i min koj/rum här i båten och ska precis kolla på en film. förmodligen blir det sebbe eller the last song, har inte bestämt mej.  

Jag har tagit tusen kuddar och släckt ner i mitt rum .. sängen är en dubbelsäng (om inte större?) så det passar perfekt att ligga här och kika på film/ vara inne på datan ;)))


today ; det har blåst jätte mycket så vi segla jättesnabbt (y) solen sken hela tiden såjag har mest legat och solat/lyssnat på musik!25 grader i vattnet - men jag har inte orkat bada ^.^


förövrigt visa linnéa mej att internett i mobilen bara kostar en krona så jag sitter inne på fb hela dagarna *noooooot* men iaf litegrann (a)

försökte blogga från mobilen men de ville den inte? kanske går imorgon.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Ovido - Quiz & Flashcards