aalltidannaa

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Anna Söderlund - 1 juli 2010 17:52

åhhh vilken värdelös dag! Är sjuk och hela huvet snurrar så jag orkar inte göra någonting typ. Och bara därför var de nå strul med TV kanalerna så det var bara SVT 1,SVT 2, kanal 3 och 4 som fungerade! Så jag har kikat på film, mamma mia! ;) hihi man blir så himla glad av den! :D Sen var mamma och mormor på stan och då hade mormor köpt ett rosa linne till mej (y)

Nu ska jag strax käka sen kommer faktist farmor och farfar hit för att fira mamma och pappa, eftersom vi kommer vara ute med båten när de fyller år! Så då ska ja få tårta, MOHAHAHAH .. efter de mår jag säkert bättre! :D

.. hoppas jag. eftersom jag ska på eclipsbio imorgon! (k)och sen på kvällen åka hem till mormor och morfar. jaja, jag tänker gå på bion även om jag har 50 graders feber, hohoho.. blir väll till att knarka alvedon! ;) najs!

nu ska jag fortsätta må dåligt! HEJDÅ!!!


Ovido - Quiz & Flashcards