aalltidannaa

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Anna Söderlund - 6 juli 2010 19:48

hihih , myyysig rubrig, right? ;d

fast de va lite att ta i, det var trots allt bara blod under tånageln. Jag och Gustaf spelade lite fotboll nu i eftermiddags då jag tydligen sparkade på bollen och nageln vek sej och sen började blöda.. de gör fortfarande ont D: awwwwe  


Vi passade även på att spela UNO! Dock var det jättelänge sen någon av oss spelade så vi skulle kika lite i reglerna. Och där stog det en massa som jag aldrig har spelat med.. vem visste att man räknar poäng och att den som först fått 500 poäng vinner? Vem visste att om jag lägger ett 'ta upp två kort' och den bredvid mej också har ett sådant, om hon/han lägger det slipper hon/han ta upp korten, utan den efter får ist ta upp 4 kort! Sen var det även så att varge gång någon lägger en 7:a ska man byta alla korten på handen med spelaren som sitter till vänster, fatta kul om nån har ett kort kvar och får en spelare med 10 korts hand! HAHAH fast de e ju synd om den personen då o.O ..


Jag, Mamma och broooor är ensama hemma - dvs eftersom pappa är och seglar ända tills söndag. Så igår kväll hade mamma köpt MASSSA glass som vi satt o mumsa på, samtidigt som vi kikade på pippi!

HIHIHI man växer aldrig ifrån henne! (k)

Av Anna Söderlund - 6 juli 2010 16:38

kollade på en tjejs bdb och hittade dethär ;


(Tom pratar om otrohet och varför han anser att det är okej)
Tom: Jag tycker att det enda sättet att prova om ett förhållande är bra är att testa lite andra saker då och då. Checka marknaden liksom. Det är ungefär samma princip som med en mobiltelefon: Du har en telefon och du tycker den är bra, men sen kommer en annan mobiltelefon och du tycker att den är bättre.
Georg: *dör av skratt*


jamenar, hur kul var in

te de!? De är nog bara han som kan komma på en sån gämförelse. HAHAAHHAHAH (k)

     

     

Ovido - Quiz & Flashcards