aalltidannaa

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Anna Söderlund - 9 juli 2010 20:33

SHOOOOOOOOOOOUUUUU!

har inget speciellt att skriva , eftersom jag inte gjort särskilt mycket idag.. men kände att jag måste uppdatera nu! Så jag slänger in två bilder på ett linne jag fick av mamma idag ;D hon köpte det åt sej själv, men tyckte inte det satt så bra. Tur att vi har samma stolek ibland (aaa)

    de syns inte så jättebra, men whatever!


åh förövrigt.. Jag och linnéa hade bestämt oss för att gå på bio nästa vecka. Jag såg affisherna för 'karate kid' när jag var på bio senast och vill gärna se den .(för att jayden e så fucccccking söt!) men nu när jag gick in på SF's hemsida stog det att den kommer ut i augusti! ÅHHHH fatta arg jag blev! så vi får vänta. -.-

     

skulle ju kunna döda för att få grabbens hår!



Av Anna Söderlund - 9 juli 2010 14:21

Kolla vad jag märkte nyss!

lyssna från 00.15 - 00.18

lyssna från 00.00


Det är precis samma 'ljud' :o haha har inte märkt det tidigare, men självklart var jag tvungen att ta reda på vem som 'härmat' vem.. sean/lil wayne's låt kom ut ett år innan så, mjooo.. Jason måste ha fått sin idé från dem  

de va kul tycker ja' ! hihihihihii

Ovido - Quiz & Flashcards