aalltidannaa

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Anna Söderlund - 10 juli 2010 21:01

åh guuuuuuud vad varmt det varit idag! :O

32 grader i mitt rum. psssst, här ska jag sova inatt!? de lär ju gå.


Nu tänker jag stänga av datan och sätta mej och kolla på fotboll med bror, som ska på fotbollsläger imorgon och inte kommer hem förrän om en vecka *CRYYYYYY- haha nejdå*. När han kommer hem är det nog bara en dag tills vi åker ut med båten också. Vi gör det varge sommar, ca 3 veckor.  

Nu under veckan som kommer ska jag även åka till riddarhyttan med nojjan, hennes mormor och morfar har husvagn där. Vi sover där en natt (onsdag-torsdag). Sen på fredagen måste jag träffa linnéa, eftersom vi inte träffats på 3 veckor, då hon är i skåne nu. 


Av Anna Söderlund - 10 juli 2010 16:38

är det bara jag som är lite efter? (a) Såg på tyras blogg att lindsey tydligen åker in i fängelset snart! Hon hade inte kommit på alla möten som hon var tvungen att gå på sen hon blev tagen för rattfylla år 2007. Igentligen är det rätt att hon åker in, men efter att sett videon från domstolen där hon satt och grät tycker jag jättesynd om henne! 90 dagar.. usch, stackars!  


  woouups! det måste nog varit den sämsta bilden min cam tagit i hela sitt liv.

På bilden är det iaf två hårband som jag sydde idag, LOL!

Jag har en helt egen symaskin som jag aldrig använt så jag bestämde mej för att testa den idag. Det är tokio hotel loggan på't också (y) fast de e gjort på mammas brodermaskin. Iaf la jag ut den här bilden för att visa Linnéa hur de ser ut, då jag tänkte ge det understa till henne . Märket på hennes är silver och mitt är rosa.


Nu ska jag försöka fixa webben igen så färgerna blir normala! 8')

Ovido - Quiz & Flashcards