aalltidannaa

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna Söderlund - 1 januari 2012 16:45

 

Awesome prao på VLT. Intervjuade Eric Amarillo - världens skönaste snubbe!

   

Cykelutflykt och glassprovning med Jessica & Mathilda. 

   

Dodgebolltunéring i skolan, vi var sämst men sötast! ;)

     

Hittade ett nytt favoritspel - chack! På bilderna spöar jag både jec & farfar, nästan i alla fall.

       

Random skolgrejjer ; min grupp vinner "tårttävlingen", nån av alla ensam-vid-ett-bord-i-matsalen-dagarna och en redovisning Elina & Mathilda gjorde .. OM MIG!   

Av Anna Söderlund - 1 januari 2012 16:30

   

8 : ans skolavslutning. Buhuh jag längtar inte alls tills 9:ans..

       

 Valborg hos neu & random filmkväll hos pennan.

     

Konfirmation 8/5 

   

Råkade spontant åka till tuna park när eric saade var där och sjung, bra bild och så!

         

Furuskär med bästis, vi lärde oss vindsurfa och segla optemist!

     

lajje och ja första kvällen man kunde använda shorts!

   

Naju och jag chillar på hockey med våra snygga kängor, det är en tradition förstår ni!


Vi gjorde allting för att slippa gå till gymmet, men då och då var vi faktiskt duktiga och tränade. ;)

Av Anna Söderlund - 1 januari 2012 16:15

 

Började året med en skidtur till Sälen & Norge.

   

Naju & jag gör pärlplattor hemma hos hennes mormor och morfar. Super mysig övernattning!

     

Stockholm med mina älsklingar! Misslyckat konsertt försök men en toppen dag med yoghurtglass, shopping & sova i trappen på tåget. (åh vad jag saknar min trapp..

    Stockholm en till gång, denna gång med båten och grönalund! Sommarens bästa dag!

                       

random mysiga sommardagar. Helt galet vad jag saknar sommaren!!

Ovido - Quiz & Flashcards