aalltidannaa

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna Söderlund - 23 januari 2012 16:00

Gissa vad!? Jag lyckades nyss baka 100 % lyckade muffins! Har seriöst aldrig lyckats laga mat/baka någonting utan att misslyckas med nån liten sak. Så ja, lagomt stolt tjej här alltså!  

    Nu ska jag äta sjukt-underbart-as-goda muffins & kika på dubbelavsnitt med nån ny serie. liiiiivet <3

Av Anna Söderlund - 22 januari 2012 20:08

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag var faktiskt och kollade på ett hus! Har levt hela mitt liv i det här huset, men nu funderar vi på att flytta. Huset var galet fint men "vi kan inte köpa första bästa huset" som mina föräldrar så fint uttrycker sig. Men det gjorde liksom ingenting eftersom jag ändå bara kan tänka mig att bo i ett rosa slott eller i villa villekulla.

Men eftersom mina föräldrar är så galet kräsna så kommer jag nog hunnit flyttat hemifrån innan de väl hittat något hus, men jaja ;ppppp. Nu ska jag slänga massa skit som jag inte behöver "så blir det mindre att göra när (om) vi väl flyttar" as my mami said. 

Av Anna Söderlund - 22 januari 2012 02:12

the perfect boys are ..

                                   

Sover hos lajje inatt, xoxo. <3

Av Anna Söderlund - 20 januari 2012 20:23

Efter gymmet så tyckte jag och papi vi var värda lite godis eftersom vi va så grymma på gymmet, he-he-he-he! Prövade sveriges roligast/konstigast maskin, som faktiskt påminde om en karusell eller gunga typ.. dock blev det inte så mycket träning på just den - eftersom vi inte kunde sluta skratta åt den haha!

   

Nu ska jag kika på O.C eftersom min sjukling på bilden ovan ligger långt före mig nu p.g.a att hon har varit hemma hela veckan. saknar henne helt stört jävla asmycket, gah! :(<3 

Av Anna Söderlund - 20 januari 2012 16:20

Idag hade vi terminens första matteprov & det gick mycket bättre än väntat! Vissa delar var så lätta att jag undrar om jag tänkte helt fel och kanske inte ens får godkänt? Jaja vi får la' vänta och se.

 

Sen jag kom hem från skolan har jag suttit i mitt nedsläckta badrum, med mina underbara hörlurar och chillat med livet liksom. Dessutom bytte jag ut golvet mot nån bänk vid diskhon så har haft fotbad i 2 timmar typ, haha lagomt stört. Men nu måste jag dock lämna mitt nya fovoritställe, eftersom gymmet står på schemat!

Av Anna Söderlund - 18 januari 2012 20:27

Vi har bara gått i skolan i en och en halv vecka, men det känns redan som en halv termin.. Har redan lite smått panik för alla skolgrejer som vi måste göra, gah jag pallar inte. Hela efftermiddagen har jag i alla fall varit klistrad vid min älskade kamera, för att slippa plugga liksom. 2 cool for school, jaråååå!  

  Men nu har jag bestämt mig för att jobba med lite matte, har trotts allt prov på fredag! 

...

Av Anna Söderlund - 17 januari 2012 17:54

Kom just hem från en seriösa-samtal-med-lajje-eftermiddag och nu ska jag fixa mina naglar. Jag har upptäckt att det är asnice att sitta på badrumsgolvet med släckt lampa och högmusik, spciellt när man tar bort nagellack. Jag har alltid haft en crush på mörka rum och musik, tihih! 

Norlie & KKV - Tröjan du hatar

Norlie & KKV ft. Lazee - Can I be the one

Hot chelle rae - The distance

Secondhand Serenade - Your call

Secondhand Serenade - Awake

Av Anna Söderlund - 16 januari 2012 15:42

Kom just hem från skolan (he-he ja det tog 1 timme att få hem) och nu har jag fixat varm chocklad & ska kika på ett O.C avsnitt. Sen ska jag plugga. Eller försöka i alla fall. Ger väl upp efter 1 minut, om jag ens orkar öppna böckerna dvs ;ppp

Filmen igår var jättebra! Även fast man visste slutet så kollade jag inte på klockan en ända gång under 2,5 timmar, great!  Sen var ju Stellan Skarskård aka bäste bror med.. Han var min största idol som liten, efter Henke Larsson. Haha lagomt skämmig tjej härååå! 

Ovido - Quiz & Flashcards