aalltidannaa

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna Söderlund - 7 januari 2012 15:45

Pappa fixade ett brännarprogram till min dator, så jag skulle kunna lägga över mina bilder på CD's - som backup ifall datorn går sönder. Jag hade ju tänkt mig att alla bilder skulle få plats på en skiva, men nejnej..  Jag har rätt mycket bilder förstår ni, så runt 25 CD's eller 5 hela DVD:er skulle behövas för att få plats med alla, haha woops liksom!

       

Har en jävla massa onödiga bilder, som de 3 ovan t.ex Men grejen är ju den att varje bild har sin historia, åh jag hatar att ta bort bilder. Men jag sa till pappa "Ojdå, jag ska ta bort massa bilder nu.." Sen la jag in 109 nya, haha knasigt!

Av Anna Söderlund - 6 januari 2012 20:55

Nu har vi börjat "plocka undan julen" här hemma och så även på min blogg, så nu slipper vi äntligen den röda färgen! Nu kör vi sommartema, skulle kunna döda för lite sol just nu. :[

   

 Annars då? Jo men jag råkade liksom bli vuxen idag! Pappa köpte nämligen en ny espressomaskin idag & då kände jag mig tvungen att ta mig en kopp. Kände mig något c00l när jag sa "Jahapp, nu vore det ju gott med en kopp kaffe på maten!" Sen satt hela familjen och drack kaffe, ytterst trevligt - om man tänker bort det faktumet att jag bara klarade av att dricka 3 klunkar innan jag ville dö typ. Helt galet äckligt. 

Av Anna Söderlund - 6 januari 2012 13:37

Idag blir yttligare en The O.C - dag med bästis! Passar på och bjussar på 4 av mina cambilder - varför så normala?

taggade tjejer som ska iväg och spela dodgeboll.

 

fula tjejer som har ont i halsarna efter att ha skrik/sjungt till alla Newkids låtar.

störda tjejer som spelar barnalfapet och bakar chockladbollar.

knasiga tjejer som sitter i ett konstigt hus på prästhärdet under tiden det regnar.     

Av Anna Söderlund - 5 januari 2012 22:39

Hade tänkt somna tidigt ikväll, men efter att ha kollat på mean girls 2, så loggade jag in på skype och startade ett mycket viktigt samtal med bästis..   

Sen sov jag ju hos Hannes, som bor ute på landet, vilket resulterade till en väldigt spännande bilkörning.. Gustaf körde dit mig och ba "Woho, jag vet exakt vart vi är, det här går as bra! Eller jag vet inte exakt.. Jag vet inte alls faktiskt. Fuck vart är vi? Jag vet, vi ska hitåt! Oh no, nu åkte jag fel. Heheh skojja, de här går bra! Oj, det här går visst inte bra.." och sen idag när pappa hämtade mig åkte vi fel 3 gånger, så de blev ett riktigt äventyr.  Annars så vare skitkul, men som alltid efter en "sleepover" är man helt död, så jag får väl avsluta vårat samtal.. snart i alla fall ;pppp

Av Anna Söderlund - 5 januari 2012 19:39

Nu har mina älsklingar äntligen kommit hem från Sälen och Thailand!

Har hunnit med att träffa båda två nu under kvällen, saknade som tusan!!

           

        

Av Anna Söderlund - 4 januari 2012 17:06

Idag har jag inte gjort något speciellt, TV:n stod på så jag fasnade framför nånting som hette Percy, Buffalo Bill och jag (haha?) det var en Astrid Lindgren liknande film - så klart att de va bra!  

Nu ska jag i alla fall fixa mig & sen åker jag ut till kyrkbyn (lol)  där hannes bor. Sover även där inatt.

Anna, Zedooo, Hannes och en mycket liten Erik - HAHAHAH!  

Av Anna Söderlund - 2 januari 2012 16:12

Just nu befinner jag mig på badrumsgolvet, haha. En av lajjes kaniner har hittat ett nytt favoritställe - under ett skåp i badrumet - så jag håller henne sällskap här!

     
Den gråbruna ligger nu och sover under skåpet, haha så söt!   
By the way, om några timar åker vi hem till farmor & farfar för att äta och så - nice!
 

Av Anna Söderlund - 1 januari 2012 17:00

 

Midsommar ute med båten.

       

Strängnäs med Lajje & picknik i nån park med en anka, haha!

     

Cyckelutflykt med neu!

     

2 av alla "sminka sig konstigt - dagar". Första är ala' fjortistema, men sönder redigerad så allt ser bara fake ut och den andra.. den är bara konstig, tahah! 

   

bio med my girls och firning av mattes fördelsedag! 2011 har varit asbra!   

Ovido - Quiz & Flashcards