aalltidannaa

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Anna Söderlund - 9 januari 2012 22:27

Idag slog jag vad med denna lagomt c00la batman .. (ja så här ser våra skypesamtal ut)

 

.. Om att ta bort facebook!!!!!!!!! Den som håller sig borta från face längst vinner och förloraren måste vara "slav" till den andra i en vecka. Och ja, jag tänker vinna. Och ja, hans liv ska bli ett helvete. ;ppppp

Rip Anna's facebook 2009 - 2012. Snackade med lajje samtidigt, skönt med moraliskt stöd när det gäller sånna här viktiga saker. Hennes pappa (ja jag är så stolt att jag berättade för hennes pappa, min familj + min morbror) blev så imponerad av mig att jag fix ansvar över att se till att lajje gick och la sig i tid. Kände mig något cool när jag sa åt henne och gå och sova!   

Av Anna Söderlund - 9 januari 2012 18:31

Idag fick vi inlogg & lösen till hemsidan där vi kommer göra våra slutgiltiga gymnasieval. Man kan ändra sitt val tusen gånger så det är ingen speciellt big deal om man skulle göra fel, men det finns en lagomt läskig "bekräfta- knapp" och när man har klickat på den så kan man inte ändra mer. Man får ju ont i magen av att bara vara inne på den där hemsidan och för att göra allting ännu värre så råkade jag klicka lite mycket, så hela sidan laggade fast!

"Var vänlig vänta medan sidan laddas..." Vadå vänta!? Jag trodde jag skulle dö typ! Så galet läskigt, för det gick inte att göra någonting och "vänta rutan" vägrade försvinna. Det här är liksom sista sidan i världen som man vill ska lagga, & nu vågar jag inte logga in igen. :(

Ovido - Quiz & Flashcards