aalltidannaa

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Anna Söderlund - 31 januari 2012 19:18

Skype-dejt-pluggar med naju. Dock finns det inga ord som beskriver hur hemskt spanska är, så jag har inte ens orkat öppna dokumenten och det har gått 40 min.. Äsch, det går säkert att fuska eller nått.

Stämmer in som fan nu, haha! & bara för att jag älskar "teenager post" eftersom verkligen alla stämmer, så får ni några till!

                       

Av Anna Söderlund - 31 januari 2012 15:46

Provet idag var inte alls så svårt som jag hade förväntat mig, så det gick nog rätt bra!   

Nu hade jag tänkt göra klart en spanska redovisning som vi fick igår & som tydligen ska redovisas i morgon. Det är inte något litet heller, utan man ska översätta & återberätta 7 sidor med spansk text som man fattar noll av. Suicide typ.

  

Ovido - Quiz & Flashcards