aalltidannaa

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Söderlund - 15 januari 2011 13:17

nivet den här bloggglistan som alla gjorde i dec förra året? :)

Jag tyckte den var så tråkig, men hittade en annan verision på en kompis blogg som jag faktist tänker göra. :D

dock tog jag bort 'dag 1' o.s.v, eftersom jag kanske inte tar i ordning osådär. Iallafall såhär ser den ut!


En rolig kväll
Min nuvarande kärlek
Musiken jag älskar
Det här stör mig
En nytagen bild på mig
10 fakta-punkter om mig själv
Ett pinsamt minne
Min första kärlek
Det här saknar jag
Detta ångrar jag
Det värsta jag gjort
Det här är jag beroende utav
Den sjukaste dagen i mitt liv
10 negativa punkter om mig själv
En att-göra-lista innan jag dör
Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Det här får mig att gråta
Mina rädslor
Vad jag tror på

Börjar lite senare ;)

nu ska jag .. gå ner o ta en furkt tror jag ;D

  hittade den här bilden igår, höll på att garva ihjäl mej! XD 

Av Anna Söderlund - 11 januari 2011 20:12

Jag är helt slut efter första skoldagen. Hemskt vare. Vi hade nämligen fysik, matte och teknik - de tre ämnena som jag tycker absolut mints om! Fysik är värst.. man blir riktigt äcklad av att bara tänka på det.

Sen började vi dagen med idrott också, ett ytterst tråkigt och onödigt pass. blä. 

Men de var roligt att träffa alla igen och efter skolan var jag givetvis med min lilla Mathilda, som jag har saknat supermycket.. eftersom vi inte kunnat träffas sen nyår! D: <3


Btw så har jag tydligen råkat pajja min dator, så pappa måste installera om hela igen.. hähä, han gjorde ju det för någon månad sen.

Men jag är liten och vet inte vad jag gör, så han kan inte skylla på mej har jag bestämt! *puppy eye*

Nej men han e inte arg, men han kunnde inte fixa datorn idag, så jag ville mest säga att jag inte kommer uppdatera imorgon. ^.^

just nu sitter jag i min säng, med hans lilla mini laptop.. åh, vad jag älskar den! :D<3


Sen nojjan gick hem har jag förövrigt bara legat och läst! Började läsa syskonkärlek igen. Så himla bra, har läst den minst 4 gånger!

Dock blir man väldigt deppig av den, eller det kanske bara är jag som blir det? hahah

 

Nu ska jag fortsätta läsa, sen sova.

hihh, spännande kväll va? :D 

Av Anna Söderlund - 10 januari 2011 16:16

Vet ni vad jag fick reda på igår? Nämligen att Avril Lavigne's nya album släpps den 4 mars! Precis ett år sen vi var på tokio hotel konsären alltså!

  Jag verkligen älskade Avril för några år sen, så jag ser verkligen fram mot hennes nya skiva. :D


Idag hitatde jag också hennes nya singel - what the hell.

Den e sjukt grymm, så avril style! ;)

Har lyssnat på den hela dagen! Hoppas hela albumet är lika king.

den finns inte på yt än, men om ni har spotify måste ni lyssna!

 

nu ska jag fixa mig, sen åker vi!

puss hej!

Av Anna Söderlund - 10 januari 2011 15:10

godmorgon.. eller nått? (a)

haha nej men jag gick faktist upp kl 11.

vet inte om jag kommer klara att gå upp 7 imorgon, ush! ;___;'


Idag skulle jag ju städa, vilket jag har gjort.. iallafall lite ;s

Och som jag sa igår ska jag på 50 års uppvaktning, de är min fasters man som fyller år (gillar inte att skriva farbror.. när det inte är min fars bror, hahah!).

 Så jag ska börja fixa mig snart, sitter i pyamas (a).

Tänkte köra på samma tunika/klänning (?) som jag hade på nyår;

haha kolla! Lilla kimmie gick barbent mitt i vintern! galen flicka ;)

  hihi, massa gott, som vi förvisso hade ätit upp medans vi kollade på film.

Filmen verkar inte så läskig på trailern, men de va den (a). Hälften satt o grät efteråt. haha (a) Ja grät inte, men jag satt nästan i pennans knä och skrek hur arg jag var på alla i filmen och hon ba satt där o asgarva! ;___;'

    allihoppa. ^ (fråga inte vad jag gör. ja börja asgarva o va tvungen att gömma ansiktet, LOL)

    

 så himla söt bild på chanie!   

  a, lite bilder från 12 slaget. ;)

Sen vid 1 gick chanie o pennan. Och kvart över 2 var jag hemma! Jättekul vare. :D

& sanna, har fortfarande inte msn - så ja kan itne skicka. LOL 


Av Anna Söderlund - 9 januari 2011 19:19

häh, woops.. Jag startade tydligen året med en bloggfri vecka, men snart börjar skolan igen så det kanske blir lättare att hitta ork till bloggen, vi får se ^^.


Under den här veckan har jag varit med Linnéa från lördagen efternyår till i onsdags, sen en stund på fredagen också. Vi har såklart gjort olika saker, men till störst del har vi kikat på nästan hela första sesången av ;

 

Jag gillar inte att kolla på TV, så efter att Andra Avenyn)  slutade för nått år sen har jag inte kollat på några serier, men om sanningen ska fram vad DHW faktist rätt bra. :D 


 Eftersom jag inte börjar skolan förrän på tisdag, tillskillnad från min bror - Så är jag ensam hemma imorgon. Ska städa mitt rum.

Sen vid 5 ska jag på 50 år's partajj! ;) HÄR SNACKAR VI RÖJ! 


  

by the way! 

Kolla in de här klippet! Tyckte hon va grymm! :D

Justins låt satte hon inte helt, men på vissa ställen lät de fanemej exakt som han! AWESOME! Och hon fick till alla 'ahm', som han verkligen missbrukar, haha! :D


creds; http://jbieber.blogg.se/ 

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards