aalltidannaa

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Anna Söderlund - 15 januari 2011 19:35

Så himla svårt att välja en.. I onsdags tillexempel hade jag en toppenkväll med min bästavänn. Vi var och kollade på hockey, och de är faktist skit kul - även om vi knappt visste vilka lag de va som spelade, och hade ännu mindre koll på reglerna.


Men.

2010's bästa kväll/natt, var nog på öland i sommras. Alltså när vi var ute med båten. Och så var vi på grillfest hos några av mamma och pappas kompisar. Det var massa folk, men supermysigt, de hade en stuga med en jättefin tomt där vi spelade kubb och fotboll, samtidigt man såg solnedgången vid havet. Så himla fint! 

Sen gick gustaf + hans kompisar till båten, medans jag stanande kvar med de vuxna. Och sen nån gång mitt i natten när jag, mamma och pappa skulle gå hem var det verkligen kolsvart.. men ändå varmt, som det är på sommaren liksom, tycker det är såhimla coolt! :D

Jag var så himla glad då, så jag verkligen hoppade fram på gatorna, i nån främmade stad - mitt i mörkret o bara sjung och skrattade hur mycket som hellst! HAHAH, vet inte varför jag var så glad, och det går inte att beskriva heller.. helt sjukt vare ^^

 

    bloggen förstör bilderna. framför allt ser man inte hur brun jag faktist var! :o Iallafall är de tagna tidigare samma dag. :]

       hahaha, jag älskar min flytväst, så ja.. Jag har på mej den även om jag har klänning LOL!

SAKNAR SOMMAREN :( 

Av Anna Söderlund - 15 januari 2011 15:22

Ojoj, jag kom nyss hem från en skidtur med mamma!

liksom.. oh my bieber, jag har inte stått på skidor på 1 år typ ;s

Så jag kännde mej tvungen, dock äre så himla tråkigt. -.-

Men nu kan jag stolt säga till farmor och farfar att jag åkt skidor Och då kommer de börja tjata på Gustaf, vilket jag gillar :D. närå.


Nu ska jag duscha, hörs strax!

   Jag i vemdalen, 2007. På min födelsedag ;)

Så himla fint där! :D och min jacka.. jag saknar den D: ful, men ändå c000l. (y) 

Av Anna Söderlund - 15 januari 2011 13:17

nivet den här bloggglistan som alla gjorde i dec förra året? :)

Jag tyckte den var så tråkig, men hittade en annan verision på en kompis blogg som jag faktist tänker göra. :D

dock tog jag bort 'dag 1' o.s.v, eftersom jag kanske inte tar i ordning osådär. Iallafall såhär ser den ut!


En rolig kväll
Min nuvarande kärlek
Musiken jag älskar
Det här stör mig
En nytagen bild på mig
10 fakta-punkter om mig själv
Ett pinsamt minne
Min första kärlek
Det här saknar jag
Detta ångrar jag
Det värsta jag gjort
Det här är jag beroende utav
Den sjukaste dagen i mitt liv
10 negativa punkter om mig själv
En att-göra-lista innan jag dör
Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Det här får mig att gråta
Mina rädslor
Vad jag tror på

Börjar lite senare ;)

nu ska jag .. gå ner o ta en furkt tror jag ;D

  hittade den här bilden igår, höll på att garva ihjäl mej! XD 

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards