aalltidannaa

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Anna Söderlund - 20 januari 2011 18:13

Jag är arg, trött och har ont i huvudet - inte så jättemysig blandning kanske?

Skolan försöker visst döda mej och jag tvivlar inte en sekund på att den kan få sin plan i verket.

På onsdag ska vi ha redovisning för föräldrarna om ett SO arbete vi hållt på med ett tag, vilket egentligen inte är särskilt svårt, men helt fuck't up.

Sen har vi nån engelska läxa till imorgon, som jag inte fattar ett skit av! Nästa vecka har jag spanska läxförhör (sjukt konstiga saker.) , matte prov och inläming av en novell.


Jag blir alltid så himla arg när vi har massor (eller ja, det räcker med EN dum uppgift) med jobb, så jag sjuter alltid upp sakerna.

Hihih som nu typ, jag har egentligen inte alls tid att blogga.. men what ever lixom!


Det ända som kan få mig glad när jag är på ''hatar skolan mest i världen - humör'' är den här pojken.

 Han var förövrigt med på true jackson idag. Nivet det här barnprogramet på nikelodeon? :]

Det gick för nån vecka sen också, men då missade jag när han sjung one time, men idag fick jag höra det! HIHIHI och eftersom det spelades in 2009 såg han fortfarande ut såhär! 

   

liten & söt

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards