aalltidannaa

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Anna Söderlund - 16 januari 2011 18:02

Nu har jag börjat med novellen! Skönt. Jag har absolut inga problem med att skriva, när jag väl kommit på vad sagan ska handla om. ;)

Den här gången är det en kille, som varit med i en olycka och sedan vaknar upp på ett sjukhus - med minnesförlust.

Sen kommer de 2 st som säger att de är hans föräldrar, men när han komemr hem till dem bli han instängd i källaren.. Och får sedan veta att de bara kidnappad han för att kunna ta hans hjärta och operera in de på deras barn, som är dödssjuk. typ (a) 


Iallafall har jag fixat naglarna också!

Ja gillar konstiga färger på nagellack, så idag körde jag på neongul! :D

  den längst till vänster alltså!

Sen skulle jag sätta på massa fina stenar o.s.v, som jag fick i julklapp.. men de va inge kul, så jag satte bara dit en blå blomma och en liten slivrig 'droppformad -sak' på ena tummen.. JÄTTEFULT BLEV DET! :D


Mina naglar är helt förstörda sen nyår, då jag hade lösnaglar..

Fast nu börjar de bli okej igen, men fortfarande är det lite limm kvar, jättedrygt -.-

  dock sere ju jättefake ut på första bilden.. och på andra syns de knappt! haha :D Sanna som ändrade till svart&vitt ^^ 

 


Av Anna Söderlund - 16 januari 2011 15:12

Idag har jag tagit kort och skrivit ord på papper hela dagen!

haha :D Som jag skrev skulle det ha något med justins låt 'baby' att göra.

Och det ska bli kul att klippa ihopp, men det är segt att ta korten ;/

Så jag fortsätter någon annan dag!

Nu ska jag börja skriva min novell och sedan ska jag duscha och fixa naglarna.

      HAHAHA, så vackra va? ;) och de är typ de säriösaste bilderna. ;'s

   

sem prövade jag mitt löshår också ! ;) Och personligen tycker jag inte att det ser så jättefejk ut, de är precis min färg :D 


Av Anna Söderlund - 16 januari 2011 10:13

Klockan är tio och jag är vaken! :o

Helt galet. Mamma och pappa brukar alltid gå upp vid 8 (ja, det är helt stört) ungefär på helgerna, men de va på partyyyy hela natten och ligger och sover. Så jag är helt ensam uppe och det känns som klockan är 6 typ.


Tänkte dela med mig av ett suuuuuuupergulligt klipp jag hittade igår!

(jag gjorde ett inlägg vid 9 igår, men råkade klicka på nån sak som tog bort allt o då vart ja sur o stängde av datorn. hahaha!)

slutet är så himla roligt! :D älskar den!

Och så får ni se justin i snagg ;) . Tycker det är helt okej där, men nu tror jag inte det skulle passa honom.. ^^ 

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards