aalltidannaa

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Anna Söderlund - 22 januari 2011 20:14

JAG ÄR TYP ÖVERLYCKLIG!

det har kommit ett datum för när min äääälsklings låt släpps!!  

(haha, hittade ingen smily som är så glad som jag just nu!)


YOUTUBE ELLER BLOGGPLATSEN LACKAR, SÅ DET GÅR INTE ATT LADDA UPP VIDEON.. MEN HÄR ÄR EN LÄNK!


 Såg det här klippet för ett halvår sen och blev total förälskad direkt! 

Men det har liksom inte varit nå snack om det, och omöjligt att få reda på någon fakta.. Men nu fick jag reda på att hela låten kommer släppas på sean's mixtape 'king of kingz', på hans födelsedag! Och det är bara daaaaagar kvar!! SÅ HIMLA GLAD!

3 ferbruari får jag höra MIN låt! <3  På 'skivan' kommer det finnas (MINST) 2 till låtar med de båda - Pretty boy swag (la ut ett klipp på när justin sjunger den för några veckor sen!) och Billionaire.

DET HÄR KOMMER BLI FETTTT!!


Inte nog med det.. Justins film kommer ju ut snart! mer exakt ;

                                                     Kom ut en ny 'film affish' idag ;  

A, ni fattar poängen.. bilden visar hans 'resa' .. SÅ SORGLIG BILD. D;

blir alltid så ledsen när ja tänker på hans uppväxt. eh ;/<3


Som sista grej i mitt lilla justin inlägg kan jag passa på att säga att det just nu går rykten om att han kommer i höst! 

Men eftersom det ALLTID är massa sånna rykten tror jag inte på det förrän jag ser det med mina egna ögon, haha! men tänk om.. OH MY GOD!!!

bilden togs igår! ^ <3

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards