aalltidannaa

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

justin bieber

Av Anna Söderlund - 28 januari 2011 20:39

Eftersom mitt huvud snart kommer sprängas, tänkte jag gå ner och kolla på tv med mamma nu. Hon har köppt massa godis till sin lilla sjukling! (y)

men först tänkt jag göra det här;


Min nuvarande kärlek & Musiken jag älskar , slår ihopp dem i samma inlägg - eftersom svaret är samma sak.

JUSTIN BIEBER.

I januari förra året hörde jag honom för första gången. Om ni kollat tbx i bloggen så la jag ut ett 'where are you now' klipp i ett av mina första inlägg. Jag älskade låten och lyssnade på den konstant i nån månad, sen tänkte jag inte mer på det. ( hade ju fullt upp med att lära mig alla tokio hotel's låtar, eftersom konsären var i mars!)

Sen i maj/juni skickade en kompis hela hans album till mig, och jag blev åter igen kär!

Sen åkte vi ju ut med båten i 3 veckor och varje dag - hela tiden, lyssnade jag på dem här underbara låtarna! (helt säriöst lyssnade jag endast på alla låtar från my world -hans skiva-, 3 sean kingston låtar och Fight For This Love - HAHA)
Sen när vi kom hem gick jag in på datorn och sökte på denna underbara kille, och märkte att det inte bara var hans musik jag tyckte om!

Det var då jag också blev beroende av att veta vad som händer i hans liv, jag började kolla JB bloggar och sög i mig all fakta om honom.

Så ja, sen hösten 2010 har jag varit ett riktigt fan.

kommer ihåg den 27 juli 2010. Det spöregnade, så mamma, gustaf och jag var inne i båten.. medans pappa stog ute - den stackarn! ;) hhaha

Men det var så stora vågor och jag blev sjösjuk, så jag satte på mig regnställ (åh, jag säriöst älskar 'båtregnställ'), och tog med min mobil upp. Sen satte jag på 'stuck in the moment' på högsta volym och satt och sjöng med i regnet samtidigt som jag såg öland bli mindre och mindre! Genast mådde jag toppen!

 

haha, jag har så många minnen med hans musik, fast jag inte ens lyssnat på den ett helt år! Dock ska jag sluta babbla om de, eftersom de bara är jag som bryr mej :'D hahah! Så a, nu vet ni hur jag började lyssna på min lilla prins!  

 

 

  btw.. jag är inte desperat ;___;' sista bilden är bara text från 'baby', chilla.   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2012 22:13


Så där. Nu börjar jag förstå mig på devote lite smått. Kommer fortsätta göra små ändringar tills jag är helnöjd, men känner mig redo att släppa in folk nu haha. I fortsättningen hittar ni mig på annasofiaa.devote.se !   Bjussar på en gammal head...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 22:21

Devote bråkar med mig, så har inte pallat blogga där än. I morgon börjar jag iaf där, ny månad - ny blogg haha! Tänkte bara säga det, nu ska jag fortsätta spela quizkampen och prata med älskling. Har ingen passande bild, så bjussar på hans lilla gull...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 19:18


Under de senaste timmarna har Linnéa försökt lära mig hur devote fungerar. Har nämligen varit sugen på att göra en ny blogg ett tag och nu när hon bytte till devote.se så hakar jag på. Ni får snart veta vad den heter, men först måste jag duscha!  ...

Av Anna Söderlund - 27 september 2012 21:45


Idag har jag haft en fett ovärd dag. Som tur var började vi sent, så fick i alla fall en mysig morgon med min fine pöjk. Längtar dödligt mycket efter helgen. Tror den kommer bli awesome.  vet att de är YOLO-tönt-varning på bilden, men texten är ...

Av Anna Söderlund - 25 september 2012 21:52


Ibland undrar man ju över det här med att jag valde estet. Idag satt vi och lyssnade på klassisk-musik och ritade av en lerklump! HAHA va fan? Vi fick iaf sluta en och en halv timme tidigare så jag klagar inte. Annars då? Idag var jag blå.   E...

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards