aalltidannaa

Alla inlägg under december 2011

Av Anna Söderlund - 7 december 2011 19:11

Vet ni vad jag lyckades med idag? Jag skulle redovisa för min spanska lärare och hon är typ norra europas läskigaste människa, så jag typ kom i chock och visste inte vad jag skulle säga..

Så när jag beskriva mathilda och det blev så här bra; Hon är fem år och har tre hästar, som heter Max & Snuttis & Lakris. 

Man ba "bra där Anna! 1. hon är 15. 2. hon har kaniner, inte hästar. 3. hennes kanin Lakris dog för ett år sedan".

      

    

fin bild på när min 5 åriga bästis ramlade i sommras, fortfarande lika roligt att hon ramlade 4 gånger innom 30 sekunder hahah!         

Av Anna Söderlund - 5 december 2011 16:27

Sitter här och försöker plugga till ett kemiprov som vi tydeligen ska ha i morgon.

Det finns bara ett liiitet problem, jag har nämligen ingen aning om vad det är vi ska kunna. 

Tihihi kommer nog aldrig tröttna på den här låten! 

Dessutom kom det nyss nån läskig kvinna och plingade på dörren. Sen när jag öppnade sträckte hon fram nån konstig lapp, för hon kunde tydligen inte svenska. Fatta inte ett skit, men hon skrämde mig så jag ba "ehh.. vi ska inte ha någonting" och skyndade mig att låsa dörren! hahah inte kul att vara ensam hemma då alltså ;_____;'

Av Anna Söderlund - 3 december 2011 23:10

Ikväll har jag varit och firat farmor, som fyller år. Dessutom var mina kusiner hundvakt till sjukt liten söt hund!

Dog lite när hon sprang in i rummet. Så hela kvällen har jag lekt med lilla vovven.. saknar henne, buhuhu.

                 äckel mac'en har inte kunnat ladda upp bilder på hela dagen, men ni får en gammal på mej och neupeu's mormor&morfars hund. På tal om naju - igår tittade hon och jag på Lejon kungen. Hade aldrig sett den, så det var väl på tiden.. Jättesöt film ju!

Av Anna Söderlund - 1 december 2011 18:05

De senaste veckorna har jag vänt på dygnet lite grann, så är alltid jättetrött på kvällen/eftermiddagen. Idag låg jag och min käre broder och kikade på lite saker på datan, men tydligen så råkade jag somna i hans knä.. När jag vaknade var både han och datorn spårlöst försvunna, så jag passade på att somna om igen hehe!  

VI har som sagt temavecka och igår ägnade vi halva dagen att skriva en raplåt med 5:or. Haha de sög och resultatet blev galet dåligt. Imorgon ska vi ha gjort färdigt en till låt som vi har jobbat med under veckan - men vi har inte ens gjort klart texten. Planen är väl att göra klart den @ skype ikväll, men funderar starkt på att gå och sova direkt efter maten. Mvh en dödligt trött flicka.     

Ovido - Quiz & Flashcards