aalltidannaa

Alla inlägg under december 2011

Av Anna Söderlund - 20 december 2011 22:37

Alltså jag blev helt kär i 'den svenska björnstammen' nya låt idag! 

Kommer i håg första gången jag hörde dem, dog typ för att jag tycket de va så jäkla dåliga ..

Men sen insåg jag att de är asgrymma ju! tihihi

Av Anna Söderlund - 20 december 2011 16:37

Alltså visst är det bra med snö och så.. Men när jag kom hem från skolan idag, frös jag så mycket att jag var tvungen att duscha i över 40 minuter för att börja leva igen. Då saknar man ju sommaren liiiite lätt..

         

Nu skulle jag egentligen behöva slå in lite julklappar, men det är ju ingen vitts med det om man inte får låta viktig och säga "Nu får ni inte komma in på mitt rum, mohaha in your faces bitches" och just nu är varken mamma eller pappa hemma, så jag får väl vänta med det.     

"Nu får du inte komma hit, jag slår in paket" repliken är bland det värsta jag vet haha! 

Av Anna Söderlund - 19 december 2011 21:12

Ligger i min säng och skypar med min bror som är i rummet bredvid, palla gå dit liksom. Problemet är bara det att hans mick inte funkar, så medan jag kan viska allting jag säger så måste han skrika för att jag ska höra. Det är skit kul om du frågar mej!   

Idag var jag dessutom och klippte mig, hade nästan glömt bort hur lockigt mitt hår kunde bli. haha kaooozzz..

Själv tycker jag att det blev jättekort, men min blinde brur sa att man inte såg någon skillnad. Tror dock inte på hans åsikt, eftersom jag säkert skulle kunna färga håret lila utan att han skulle märka något.     

Av Anna Söderlund - 18 december 2011 19:13

Justja, jag har inte berättat att vi har två små söta inneboende! Eftersom lajje sviker sina djur och drar till Thailand iställlet, så finns tant Anna här för att ta hand om dem. De bor alltså hos mig i 3 veckor, nice!

 

tihihih kaninen tyckte de va feeeetttt kul att vara med på kort, även om hon inte direkt visar de ;pppp

Annars så har jag ägnat dagen hemma hos min kära faster som fyllde 50, trevligt värre! 

Av Anna Söderlund - 17 december 2011 00:13

Har ägnat kvällen åt att säga adjö till min käre vän lajje, buhuh. Hon sticker till Thailand inatt och kommer inte hem förrän om 3 jäkla veckor. Vi har aldrig varit borta från varandra så länge, och då räknar jag ändå under 13 års tid.. *cutcut*

 

Eftersom hon är borta över julen så tjuvstartade vi julaftoon lite och gav varandra julklapparna nu. Eftersom hon vet att jag seriöst älskar pyjamasar så inskaffade hon ett par über söta pyjamasbyxor, så nu ska jag sova ända tills hon kommer hem igen, hihi!   

Av Anna Söderlund - 15 december 2011 21:50

Igår var jag typ halvt sjuk, så stannade hemma från skolan. Idag var jag i alla fall där, även fast det var sjukt onödigt. Betygen sattes liksom idag, så vi hade inga uppgifter. Men vi fick sluta en timme tidigare, så den timmen + några till ägande jag och mathi åt att kolla på pretty little liars. Det var faktiskt rätt bra

Dessutom var vi så roliga att vi åt frukt och drack fruktsoppa.. hah, var bara tvungen att berätta de!   

Av Anna Söderlund - 14 december 2011 20:06

Sitter och pratar med saoi på skype och så började vi diskutera våran "twilight-period" och insåg hur sjuka vi faktiskt var. Alltså vi hade seriösa bråk varje dag ang om edward eller jacob var bäst, vi pratade i telefon i flera timmar om allting som hade med twilight att göra och vi skrev aldrig vanliga SMS utan skulle alltid skicka olika repliker från böckerna och filmerna.  sjukt skämmiga tjejjer.

Kommer ihåg att jag var vaken nästan en hel natt och bara låg och grät åt den där dumma låten, hähä.

Nu har jag i alla fall insett att filmerna är kassa och att det finns andra saken än jacob att tänka på.   

Av Anna Söderlund - 13 december 2011 20:18

bestämde mig för att göra klart SOn ändå och med lite hjälp från pappsen så gick de kanon, tihihi danke! ♥

 

Det var faktiskt mitt sista skolarbete den här terminen, fatta chill?! 

Nu ska jag i alla fall sova och försökna vakna frisk i morgon.. Ska inte till skolan heller. aja godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards