aalltidannaa

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Anna Söderlund - 13 december 2011 20:18

bestämde mig för att göra klart SOn ändå och med lite hjälp från pappsen så gick de kanon, tihihi danke! ♥

 

Det var faktiskt mitt sista skolarbete den här terminen, fatta chill?! 

Nu ska jag i alla fall sova och försökna vakna frisk i morgon.. Ska inte till skolan heller. aja godnatt!

Av Anna Söderlund - 13 december 2011 18:28

Gick hem från skolan idag eftersom jag hade så galet ont i huvudet. När jag kom hem somnade jag dirr och sov enda tills kvällsmaten. Då slog det mig liksom att SOprovet skulle varit inne idag, vilket jag inte ens börjat med. Det skulle vara inne "4 och absolut senast 6", men eftersom klockan redan är över 6 så funderar jag på att skita i det totalt och gå och sova istället. 

"Mange ger dig allt du vill ha"  man ba "tjooo ge mig ett färdigt prov som jag kan skicka iväg, äru gullig".

Ovido - Quiz & Flashcards