aalltidannaa

Alla inlägg under december 2011

Av Anna Söderlund - 26 december 2011 23:35

men shuuu, idag var planen att jag och najuuu skulle ut på fotosafari.. Men de sket sig eftersom jag hade glömt att det är smart att sätta i kamerabatteriet innan man går hemifrån. Jaja, man kan väl inte tänka på allt 

 

1 mindre charmig bild som togs uppe på ett sjuuuukt högt glas/sten berg förra sommaren. Våra stackars fötter blödde när vi äntligen lyckades ta oss till toppen, men det var så värt det!

I alla fall så tog vi några bilder med hennes kamera innan vi gav upp och stack hem och för att kolla på O.C  

Av Anna Söderlund - 25 december 2011 17:01

Skulle kunna skriva en hel roman om gårdagen men låter bli. Men jag bara måste berätta att jag höll mitt livs första tal igår! Vi kör alltid med den här "den som får mandeln måste rimma - saken" och i år vart det visst jag. Så jag ägnade hela middagen åt att komma på något bra rim men till slut ficka jag till det, go girl! 

Lovade ju att ta många bilder, men eftersom kameran var ny behövdes den ladda rätt länge - så batteriet dog på dirren typ, men några heltöntiga spegelbilder med pappsi hanns det visst med, tihih!

   

& så borde jag säkert ta kort på allt jag fått, men kbry liksom. Sjukt glad för allting i alla fall, ingenting som behövs bytas eller så - awesome! Nu får vi snart besök, men god fortsättning! 

Av Anna Söderlund - 24 december 2011 11:40

Jag sov inte många timmar inatt alltså, var halft död när mamma kom och väckte mig. Men sen åt vi lite frukost och öppnade paket, woho! Vart sveriges lyckligaste flicka när jag rev upp pappret på ett paket och hittade den här snyggingen! 

Har lekt med den hela morgonen, men nu laddas den - sen jävlar tänker jag inte släppa den på hela dagen, hihi älskling! Nu sitter jag och dunkar Ne-Yo på högsta i mina nya wesc hörlurar, min bror är bäst TACK!

Sen har jag så klart fått en massa annat, men eftersom jag ska till både mormor & farmor och få mer saker där så tar vi det i morgon. Skiiiiit nöjd hittills i alla fall!     

Av Anna Söderlund - 23 december 2011 21:07

Nu är allting färdigt inför i morgon, taggad tjej! Jag passade även på att julpynta lite hos kaninerna!   

 

Nu tänker jag faktiskt försöka sova, så jag snart vaknar och får öppna paket!  

Jag har alltid svårt att somna natten till den 24;e .. men jag gissar att jag inte är den enda som ligger uppe och försöker lista ut vad paketen under granen inehåller?

Av Anna Söderlund - 23 december 2011 14:35

I morgon är det julafton & jag blir helt galen av alla paket som ligger lite här och var i huset. Dock har jag varit så duktig att jag inte läst på någon etikett.

Jag har heller inte önskat min något speciellt, så har ingen aning om vad jag kommer få. ;s

 

Fick de här paketen av mina älsklingar jeci & mathi och jag har ägnat mycket tid åt att försöka klura ut vad paketen kan innehålla - men har ingen aning! Men det spelar ingen roll vad det är- ni är bäst ändå!   



  Annars så kommer jag väl ägna dagen åt att städa, slå in paket, äta julgodis, klä granen och allt sånt!      

Av Anna Söderlund - 22 december 2011 21:04

HAHA jag är så sjukt jävla kass! 

Skulle slå in mattes julklapp idag, men istället för att klippa i pappret så klippte jag sönder hela jävla paketet! Men nu råkar det vara så att jag hade turen att få världens snällaste pappa, så eftersom stan hade öppet till nio - så åkte vi in och köpte en ny. haha, vad skulle jag göra utan min älskade daddie?   

   

   

Nu ska jag slå in paketet igen & kanske ta det liiite försiktigare. hä-hä.

Av Anna Söderlund - 22 december 2011 13:23

Idag satte jag faktiskt på alarm och vaknade relativt tidigt. Jag och mormor hade nämligen planerat in att vi skulle göra nejlikorapelsiner eller vad man nu kallar det. Det luktar galet gott! Men hon och morfar stack för någon timme sen och nu hade jag tänkt fixa mat. 

 

Snart kommer även min älskade Mathilda, då ska vi bädda ner oss i sängen och kolla på The O.C hela dagen!

O.C maraton, jullov och bästis - kan de bli mycket bättre?  ♥ ♥ ♥

Av Anna Söderlund - 21 december 2011 20:03

åhhh så galet skönt med jullov! Fan vad jag ska göra ingenting och bara njuta av att inte behöva gå upp klockan 7 varje morgon.   Annars så ligger jag här med mitt överdrivet c00la spiderman täcke, äter polkagrisar och försöker hitta "julstämningen", haha det går skitdåligt! 

 

Pratade med mormor idag om ett par skor som hon skulle ha på julafton ; 

Mormor ; Jag tänkte ha skorna på lördag.

Jag ; Jaha, ska du på partyyy då eller?

Mormor ; Njaa, partyt är hos mig vet du ju! 

Jag ; Vet jag? Vilka kommer? 

Mormor ; Eh, Du har ju firat jul hos mig enda sen du föddes?

Jag ; Åh.. Julafton ja, he-he hade helt glömt bort julen

Nej fan, det här går inge bra - får helt enkelt acceptera att jag inte är något julflicka!   

Ovido - Quiz & Flashcards