aalltidannaa

Alla inlägg under november 2011

Av Anna Söderlund - 5 november 2011 12:19

Igår kväll fick jag reda på att Rihanna INTE kommer ha nån ny Sverie konsertt, buhu kunde inte somna efter de. :(

Sen kom jag på att om man inte räknar med det faktum att vi väntade i globen 1 några timmar, så hade jag en toppendag med mina bästisar i Stockholm!   Resan höll faktiskt på att bli min död när Mathilda typ krockade (eller ja.. inte dirr men..) med några typer och jag garvade så högt att hela Stockholm hörde! HAHAHA det gjorde hela min dag! 

Och jag pallar inte gå runt och Rihanna-strejka, det är hon för bra för! Nu tänker vi frammåt istället, hihi!      

Av Anna Söderlund - 4 november 2011 16:27

På sista tiden har jag börjt sova jättelänge. Förut vaknade jag mellan 9-10 på helgerna och nu mellan 1-2, inte okej! Men när jag vaknade idag hade iallafall min bror gjort pannkakor till mej, glad tjej!  

Nu ligger jag nyduschad här i min säng och pluggar till ett spanskaprov som är på måndag. Under tiden som jag gör det kan ni passa på att kolla in den här videon, så himla cool!

Jag och Linnéa kollade på filmen som låten kommer ifrån för någon dag sen, men om ni kikar på YT så "sjunger huset" massa andra låtar också.  

Av Anna Söderlund - 3 november 2011 12:45

Som ni säkert vet ställde Rihanna in våran konsertt.. Vi hade väntat i globen i 2 timmar när en kille kom ut på scenen och berättade det. Nya datum ska komma och eftersom hon är sjuk kan jag ju inte vara arg.. Men allting känns så fake, hon måste ju kännt sig sjuk några timmar innan? 40 minuter efter att det skulle börjat fick vi liksom beskedet.

Gå in och läs den här artikeln ; http://www.expressen.se/noje/1.2611184/rihanna-jag-ar-jattebesviken , shalalal fakefakefake. Hon hade liksom en spelning Måndags utan några problem alls och  i går var hon för trött?  

Av Anna Söderlund - 2 november 2011 12:37

Kan inte klockan bara bli halv åtta på direkten va?! Längtar så galet mycket! 

Nu ska jag bara fixa det sista och sen går jag till lajje! Kommer hem sent, men skriver imorgon om jag inte dör av lycka dvs!  

Av Anna Söderlund - 2 november 2011 11:12

Gårdagens konertt blev av, så det blir nog våran också!   *lyckligtjej*

Vi tar iallafall tåget dit och går på stan, kikar i affärer & äter mat innan vi tar oss til globen! 

  Ingen av oss är speciellt hightech på tunnelbanor, vägen i stockholm och sådär.. Så det här blir ett stort äventyr! ;)

Av Anna Söderlund - 1 november 2011 11:52

Igår kväll fick  jag och Linnéa veta att Rihanna hade ställt in hennes malmö konsertt, det förstörde hela min kväll..

Nu har jag ägnat morgonen åt att försöka få reda på om det blir något för oss eller inte.. Hon har nämligen influensa.

Bilden över är från rirris twitter. Hittade någon som jobbade på globen som hade skrivet "hon tros genomföra konsertten ikväll",  men tror inte på det förrän hon själv skrivit de

Ovido - Quiz & Flashcards