aalltidannaa

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Anna Söderlund - 5 november 2011 15:38

Lite senare ikväll ska jag till Sanna, där flera fina flickor kommer befinna sig.    Vi ska väl kika på film, äta lite och så där, mysigt!

   

Av Anna Söderlund - 5 november 2011 12:19

Igår kväll fick jag reda på att Rihanna INTE kommer ha nån ny Sverie konsertt, buhu kunde inte somna efter de. :(

Sen kom jag på att om man inte räknar med det faktum att vi väntade i globen 1 några timmar, så hade jag en toppendag med mina bästisar i Stockholm!   Resan höll faktiskt på att bli min död när Mathilda typ krockade (eller ja.. inte dirr men..) med några typer och jag garvade så högt att hela Stockholm hörde! HAHAHA det gjorde hela min dag! 

Och jag pallar inte gå runt och Rihanna-strejka, det är hon för bra för! Nu tänker vi frammåt istället, hihi!      

Ovido - Quiz & Flashcards