aalltidannaa

Alla inlägg under november 2011

Av Anna Söderlund - 15 november 2011 19:05

Sarour visade mig tyngaste sidan idag! Man kunde kolla på nya filmer och serier med bra kvalité och utan lagg! fett!

Direkt när jag kom hem tog jag och dusch och satte mig och kollar på Taylor Lautner's relativt nya film Abduction

Den var faktiskt bra och min babe var lika snygg som vanligt! 

Av Anna Söderlund - 14 november 2011 19:47

Idag har jag inte haft några vanliga lektioner, för Mietek Grocher - en man som överlevt 2:a världskriget och många olika koncentrations läger- var och hade föreläsning för oss. Det var  jättebra, sorgligt och intressant.. även om jag trodde min rumpa skulle dö efter 2 timmar på våra hemska stolar. Han berättade i alla fall om hur han lyckades överleva dödsmarschen, dagligen grov misshandel och att förlora sin familj.   

Av Anna Söderlund - 12 november 2011 12:07

Goddag! Jag är lite små trött - min plan var ju att somna tidigt och sova länge men så blev det inte. Linnéa var här till 5 och så vaknade jag för någon timme sen. Tiden går alltid mycket snabbare på natten, undra varför? 

Vi satt iallafall öppe och spelade Uberstrike, skypade och käkade chips. 

Uberstrike är mitt nya favoritspel, det är ett skjutspel. Det roliga är att hela klassen nästan spelar det, så på kvällarna sitter vi runt 7 st och skypar medan vi dödar varandra - kalas kul!   

Av Anna Söderlund - 11 november 2011 19:55

Alla bloggar & alla loggar (facebook) är ju bombade med "11/11 - 11 11.11.11" så jag vill inte vara smäre ;pppp

Nejdå, men det är faktiskt väldigt c00lt. Dock vare väl 10/10 - 10 förra året osv?

lekte lite medan lajje åt, men ska knata över dit nu!     

Av Anna Söderlund - 11 november 2011 16:24

Känns inte som fredag idag, men fasen vad skönt att få sova ut imorgon. Var halft död när jag vaknade imorse.

Rätt vanlig skoldag iallafall och nu efter skolan har jag städat och möblerat om lite på mitt rum! Det vart inte speciellt bra, men jag klarar inte av att ha det likadant hela tiden så nu får det vara så här.

Kvällen spenderas iallafall med lajjebror!      

Av Anna Söderlund - 10 november 2011 20:00

Av Anna Söderlund - 10 november 2011 16:54

Hej bloggen, dej hade jag visst glömt bort! 

Både idag och igår har vi haft  jättejobbiga fyspass på idrotten, så min kropp är typ död nu!  Sjukt otränad tjej här..

Nu ska jag iallafall skriva lite på en svenskauppgift som ska in imorgon och sedan ska jag på partajj!

Min kussebusse fyller år, så vi ska la' över på lite tårta! hähä.  

Av Anna Söderlund - 5 november 2011 15:38

Lite senare ikväll ska jag till Sanna, där flera fina flickor kommer befinna sig.    Vi ska väl kika på film, äta lite och så där, mysigt!

   

Ovido - Quiz & Flashcards