aalltidannaa

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Anna Söderlund - 24 november 2011 21:35

Idag såg jag typ sveriges roligaste videor, tydligen jättegamla men fan va roliga! 

Ligger och pratar med my gurls på skype samtidigt som vi garvar sönder åt de här videorna, haha bäst!

Av Anna Söderlund - 24 november 2011 15:53

Igår på engelkskan satt vi och spelade in en 30 minuter lång film när vi pratade på engelska, har precis kollat egenom hela. Usch, aldrig kul att höra sig själv på film!

Här under har ni ett lagomt c00lt inlägg på våran "skolblogg"   

  anyway, nu ska jag försöka skriva lite på min novell som ska vara klar imorgon. Somnade visst igår när jag skulle skriva.. men iallafall om några timmar ska jag träffa lajje + hennes kompis och så ska vi på öppethus på en eventuell gymnasieskola!

Ovido - Quiz & Flashcards