aalltidannaa

Alla inlägg under november 2011

Av Anna Söderlund - 25 november 2011 16:57

Hoppar snart på bussen in till stan mad Mathilda och Elina. Vi tänkte väl först gå och äta, men sedan ska vi och kolla på breaking dawn! Tror faktiskt den kommer vara jättebra - även om jag äntligen insett att twilightfilmerna är kassa hela bunten.   

På trailern verkar den jättedålig, men har ju läst boken ett x antal gånger - så jag tror de blir kanon!  

Av Anna Söderlund - 24 november 2011 21:35

Idag såg jag typ sveriges roligaste videor, tydligen jättegamla men fan va roliga! 

Ligger och pratar med my gurls på skype samtidigt som vi garvar sönder åt de här videorna, haha bäst!

Av Anna Söderlund - 24 november 2011 15:53

Igår på engelkskan satt vi och spelade in en 30 minuter lång film när vi pratade på engelska, har precis kollat egenom hela. Usch, aldrig kul att höra sig själv på film!

Här under har ni ett lagomt c00lt inlägg på våran "skolblogg"   

  anyway, nu ska jag försöka skriva lite på min novell som ska vara klar imorgon. Somnade visst igår när jag skulle skriva.. men iallafall om några timmar ska jag träffa lajje + hennes kompis och så ska vi på öppethus på en eventuell gymnasieskola!

Av Anna Söderlund - 22 november 2011 19:16

Är så jäkla trött att min"natthumor" redan har kommit fram.. Har skypat med Lajje ett tag och började spontant missbruka "holy fuck" och så sa jag det ungefär 200 ggr innan jag insåg hur kul det faktiskt är! Och nu stack hon medan jag ligger forever alone och verkligen inte kan sluta garva åt mig själv! Så jäkla tragiskt!

Har ingen bild som är ens i närheten av "holy fuck - kul" , så lägger in min återfunna kärlek! Hittade låten för 5 månader sen, men då tappade jag bort länken utan att veta vad låten hette.. Sen igår spelades den på MTV, dog.   

Av Anna Söderlund - 20 november 2011 15:11

När jag vaknade idag klockan 1, så var farmor och farfar här!  

 De åt lunch här och farfar berättade även att i förrgår var det exakt 59 år sedan de träffades, helt sjukt ju!

Nu ska jag försöka plugga lite, har knappt jobbat på någon lektion den här veckan - så ligger efter i allt. toppen

Av Anna Söderlund - 18 november 2011 18:20

I nian brukar ju många klasser beställa "skolkläder", vilket våran klass gjorde förra veckan. Jag och saoi var just och hämtade en sjuk stor låda med massa tröjjor & byxor. 

     

Sådär ser dem iallafall ut! Suuuuuuuuuupersköna också, awesoooome!  

Av Anna Söderlund - 17 november 2011 22:43

buhuh, imorgon har matteprov och tvivlar på att det kommer gå bra. Förra provet klarade jag VG & MVG delen, men inte G liksom, så det var inte speciellt lyckat.. Har försökt pluggat ett tag nu men det gå inte speciellt bra eftersom jag hellre skypar med Mona-Lisa!   

HAHAHA så jäkla rolig! Det syns kanske inte, men de är lajje's mun & ögon. De rör sig även när hon snackar osv, håller på att garva sönder

Av Anna Söderlund - 16 november 2011 07:32

Jag vet faktiskt inte om jag sov någonting alls inatt, konsitgt va? "gick och la mig" vid 3, men låg vaken hur länge som hellst och kunde inte somna. Sedan när mamma kom in klockan 7, så var jag redan vaken - så jag vet faktiskt inte om jag sov nånting, men eftersom jag bara är halft död så lyckades jag väl få nån timmes sömn ;).

Nu är jag iallafall färdig, men ska inte gå förrän 8. Kan ju alltid passa på att titta igenom spanskan, har prov idag!

Ovido - Quiz & Flashcards