aalltidannaa

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Söderlund - 17 november 2010 19:50

Men tjo!

Har inte updatterat här på två dagar eftersom jag har pluggat på eftermiddagarna och varit på gårn på kvällarna. Men nu är uppsatsen klar! Underbart! Dock ska jag börja på en ny imorgon.. haha, najs!

 

nojjan & chanie i måndas!

Då körde vi buzz också, alla satt och skrek på varandra typ 'MEN VAFFAN!! VARFÖR SJUTER ALLA PÅ MEJ?', men det var bara kul! 

 Igår körde vi mest brottning i sumodräckter och biljard, sköjjit!


Nöjjjan, titta här! Jag hittade inte nån bild, men video. Så nu seru, haha! <3

Justin ska ju släppa en nagellack-kollektion, tufft va? :D Tycker det är så gullit eftersom han själv inte använder det, utan bara för till sina fans! Namnen är så passande också - men man måste nog vara lite insatt för att fatta alla. ^^

me + you blue!


 Idag var vi på leksaksmuseumet, och det var faktis kul tycker jag! :D

Tog dock inte så många bilder med min mobil eftersom det är ytterst dålig. Men de jag tog kmr här. :]

 

steeeeeekar'n 

   

hihi, jec är en sten. en jädrans sten, sten - GULLUNGAR!

 

Av Anna Söderlund - 13 november 2010 16:07

yes!

Nu har linnéa och jag fixat oss och ska strax dra! Ska bli jätteläskigt.. D:

Vi ska möta nojjan ungefär halv.


Fick låna ett par snygga klackar av linnéa också, att ha inne.

dock äre nio cm klack och jag ska gå i dem hela kvällen! :O

Hon har också höga klackar, men för att vara på den säkra sidan tog vi med oss ballerinaskor också! hihi! :D

    syns inte så bra på bilderna, men dem är jättesöta! ;'3 <3

Av Anna Söderlund - 13 november 2010 12:18

sho!

Hela gårdagen's eftermiddag och kväll spenderades hemma hoss Linnéa. Vi hade en humor kväll kan man säga ;) Vi spelade in massa asroliga videos och så :] YEAH. (oh, HAHAHAAH!)


Nu är jag också med henne, vi laddar upp inför ikväll!

Jag, hon, nojjan, sandra och madde tror jag.. ska vara servitriser på en fest! HAHAH! gissa om vi är nervösa , kommer sjukt mycket folk.. Festen slutar vid 1 inatt, men är nog hemma lite innan. :] ska bli både kul och läskigt! :s

såhär söta är vi! :D

bilden är från lovet ^^


btw så har hela pray läckt ut.. och justin är förstås jätte ledsen, så jag vill inte lägga ut den på bloggen. Vill ni lyssna får ni hitta den själva. :)

as fin är den iaf. <3

 


Av Anna Söderlund - 11 november 2010 19:51

Nu ska jag bara skicka iväg den, sen är jag helt klar! Skönt.


Dagen idag har varit chill, vi bakade pizza på hemkunskapen - as gott!

Jag lärde Sanna att gilla champinjoner också! :'D he-he, nästan (a)

Sen när vi prisberäkna alltihoppa kostade en stor pizzabit som man blev as mätt på, bara 8 kr! Jättebilligt med tanke på att en liten chokladkaka kan kosta nästan 20 kr! :o

 

Som sista lextion hade vi musik också, vilket är jättekul just nu.. Vi har ett grupparbete och ska skriva en låt. Det är jag, Malin, Hannes och Alexander - och våran låt kommer gå till historien! as tyng! ;)

Eller.. kanske inte riktigt, den är as dålig och handlar om 3 grisar, huh. Men vi har haft askul när vi gjorde den, så resultatet borde inte gillas ^^


Och imorgon ska det bli snöstorm igen! :D Det ska komma lika mycket snö som i tisdags, chill! Snö ska komma tidigt och försvinna tidigt.. och SNABBT! Allt ska PANG POFF bort på en dag, så man slipper slask och blöta skor. huh.

 

Av Anna Söderlund - 11 november 2010 18:17

Har jag precis ätit och dushat, Nu ska jag ta itu med min bokrecension som ska lämmnas in imorgon! hehhe.

Har iallafall skrivit nästan hela, så det tar nog inte ens en timme. :] 


Medans jag gör det ska jag dunka 2 låtar (HAHA dunka.. båda är lugna!), och förstås de 30 sekunderna av pray.. ;)<3

jättegammal låt, med ett band jag inte alls gillar igentligen.. hummm..  

Samma kille som gjort 'Gubben i lådan', som jag älskade för ett tag sen. Nån mer än jag som missat att han var/är (?) en av medlemarna i snook? :o

Av Anna Söderlund - 10 november 2010 18:09

hahah yeah, som rubriken säger ska jag GÅ på kalas nu! HAHAH kalas e ett mycket roligt ord!  

Min granne och kusin Fredrik fyller 15 så vi ska gå dit om en kvart :]

Slapp träningen, så tack freddis!  


Jag ser förövrigt ut som ett lejon! :o

Sov med flätor inatt, så håret var krullikrull .. men eftersom det är så mycket snö ute har allt försvunnit, så de är bara krusigt nu.. Sen passa jag på att använda min volymtång för att få ännu mer volym, och resultatet blev lejon. Humm.. tur att det bara är släckten där! ;)

   hahah drivemo bild, där man ser vad det står på min hand! YEY! :'D 

Av Anna Söderlund - 10 november 2010 16:56

Vet ni vad jag såg när jag tittade ut genom fönstret för nån timme sen? :o

EN RÄV! Han ba stog o schtekkkkte på min tomt ;s , assöt! Sen när han gick kom det två råddjur! värsta ZOO't ju! hihi :'D<3


OMGOMGOMG! 

En förhandsgranskning på justins låt kom ut idag!  

Låten heter Pray och av de 30 sek man kan lyssna på måste jag säga att låten är RIKTIGT FIN! Är säker på att jag kommer ÄLSKA den!

'i close my eye.. and I pray' :[<3

  Jag och linnéa i måndags!

(det står SWE (L) justin bieber på min hand, om ni undrar vad det är !)



Av Anna Söderlund - 8 november 2010 16:09

Vet ni vad jag och nojjan la märke till när vi gick hem från skolan? Nämligen att solen nästan hade gått ner då! Nu är den helt borta.. Det är både mysigt och konstigt ju o.O haha.

Just nu väntar jag på linnéa, vi ska ta lite kort till ett preject, skriver mer sen. :]


Iallfall börjar det en ny serie idag som jag tänkte kolla på.

min baby Daniel Paris är med! Hihih, hoppas han vinner ;*<3

Det är 10 ungdommar som tvingas bo i ett hus tillsammans, utan mobil, internett eller nått! Sen ska de sköta huset själva, laga mat,diska, städa,tvätta -vilket de aldrig gjort- och varge vecka tvingas de utföra ett jobb.. ;d


Jag satt och tittade på TV med mormor och mofar när jag såg reklamen och ba 'OMG! det är ju daniel och babe belle :o'

Dem typ 'wuuuuuuuuuut?!'

Och jag visste inte hur man skulle förklara vilka dem var så jag ba 'men asså.. jag har han på facebook o så han han en asstor blogg, hon också. :D' jajaja.


Daniel är såååå über gay och söt! LOVE HIM! 


www.finest.se/danielparis   

Ovido - Quiz & Flashcards