aalltidannaa

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Anna Söderlund - 20 november 2010 13:09

Nu sitter jag här i mitt ommöblerade rum, hahah!

Jag måste bara passa på att säga att jag kopplade in dator,internett,högtalare och skärm HELT SJÄLV! riktigt stolt är jag!


Nu har jag precis dushat och ska börja fixa mig, om två timmar sitter jag och nojjan på bussen.

Vi ska på nånting som heter 'nordiska gårdsband festuvalen', Det är 100 små band som spelar igår och idag, non stop från 15.00 till midnatt! Väl där inne möter vi upp kimmi,pennan,sanna,jäc,chanie och sara.. kanske nån mer, vet inte riktigt.. ;]

Kommer nog hem rätt sent tror jag..

   Det kommer iaf vara 4 olika scener med olika band som man får gå runt o lyssna/tittta på, kommer andagligen vara massa olika musikstilar! Tror de blir jättekul!  

Ovido - Quiz & Flashcards