aalltidannaa

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Anna Söderlund - 17 november 2010 20:35

Såg nyss att Justins proactiv reklam äntligen kommit till bloggplatsen, eller har den funnits länge?

riktigt söt reklam bild iaf! :D


 Har helt glömmt bort att jag skulle lägga upp lite bilder från konfalägret, men bättre sent än aldrig? 

     

men vadå? det är inget konstigt med att sitta i garderoben när man har ett helt rum med sängar och stolar. hihi, nej men det var faktist jättemysigt i garderoben :o             

jag ser jättetjock ut D: men nojjan fick inte va med på nån bild knappt, så a.

   conny. yah, äckel.

Av Anna Söderlund - 17 november 2010 19:50

Men tjo!

Har inte updatterat här på två dagar eftersom jag har pluggat på eftermiddagarna och varit på gårn på kvällarna. Men nu är uppsatsen klar! Underbart! Dock ska jag börja på en ny imorgon.. haha, najs!

 

nojjan & chanie i måndas!

Då körde vi buzz också, alla satt och skrek på varandra typ 'MEN VAFFAN!! VARFÖR SJUTER ALLA PÅ MEJ?', men det var bara kul! 

 Igår körde vi mest brottning i sumodräckter och biljard, sköjjit!


Nöjjjan, titta här! Jag hittade inte nån bild, men video. Så nu seru, haha! <3

Justin ska ju släppa en nagellack-kollektion, tufft va? :D Tycker det är så gullit eftersom han själv inte använder det, utan bara för till sina fans! Namnen är så passande också - men man måste nog vara lite insatt för att fatta alla. ^^

me + you blue!


 Idag var vi på leksaksmuseumet, och det var faktis kul tycker jag! :D

Tog dock inte så många bilder med min mobil eftersom det är ytterst dålig. Men de jag tog kmr här. :]

 

steeeeeekar'n 

   

hihi, jec är en sten. en jädrans sten, sten - GULLUNGAR!

 

Ovido - Quiz & Flashcards