aalltidannaa

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Anna Söderlund - 6 november 2010 20:45

Jag och pappa hade ett litet snack om mobiler nyss, och jag börjar bli rätt trött på min LG.

   Jag hatar touchmobiler, men ville verkligen ha en med tangentbord så därför blev det den där. Dock är tangentbordet nästan det ända bra? Eller nej.. men den byter hela tiden bakrund till nån ful bild som fans på mobilen, det är segt att gå in på galleri och musik, kameran suger, det går knappt att filma för ljudet hackar när man spelar upp filmen, det finns ingen blixt.. listan är lång! HAHAH.

Tyckte det var kul med touch, men det var inget för mig, så min nästa ska vara mer basic.

Min önske mobil ska;

1. vara rosa,

2.sony ericsson,

3.uppfällbar,

4. inte touch.

Så jag googlade lite och hittade..

 

åh jag smälter, så himla vacker! 

En av de finaste sakerna jag sett, efter justin.. (a) haha skojjA!

men det är LÄTT den finaste mobil jag sett, JAG ÄR KÄR. ska försöka ta reda på vad denna snygging heter nu!    


Av Anna Söderlund - 6 november 2010 19:12

oj, jag jar inte bloggat på en vecka nästan! Haft det FETT iallafall, ;).

Lägret var jättebra, men som jag anade blev det inte mycket sömn. Dessutom sov jag konstigt så jag spände ryggmusklerna hela natten, så jag hade enormt mycket träningsverk när jag vaknade ! Det gjorde riktigt jävla ont, men mormor har masserat mig hela dagen, så det är bättre nu.   


Kanske berättar med om lägret senare, några bilder kommer också.

    oldis!   

Jag kom ju hem från lägret på onsdagen och redan på torsdagen skulle familjen åka till stugan, men jag ville hellre vara 'hemma'. Så planen var att sova ensam första natten och sedan hos mormor&morfar igår.

Istället sov jag hoss linnéa, faktist i hennes pappas lägenhet, där jag konstigt nog aldrig varit fast de bott där i över ett år!

Jättefint vare verkligen och katten var assöt!  

vi somnade inte förrän vid tre -fyra, och vaknade 9- halv tio.. Och efter att sommnat runt 3 och vaknat halv 8 två nätter innan, vart jag RÄTT trött.. heheH. 

Vi kollade iallafall på en HEL saw film! Den var jättebra tyckte jag, hon typ dog. Nejdå, men vi tyckte helt olika saker var läskliga/äckliga.. Medans folk torterades, slets sönder och frös ihjäl tyckte hon det var asläskigt, då satt jag bara och njöt. :'D

Medans en tjej såga upp en killes huvud, så man såg in i hjärnan och blodet spruta- var det min tur att kolla bort! USH. och hon ba 'hih, det här är inte lika farligt'

Men till min fördel var det nästan bara 'Anna vänliga- Linnéa ovänliga scener!'

Sen kollade vi också på THE (HAHAHAHAHA) KID, en film om en kille som blev misshandlad av sinna föräldrar, eller mest mamma.. medans pappan alltid var ute och söp. Det var rätt dåliga efekter, så det såg väldigt fejk ut när han blev slagen och så.. men filmen var sann så det blev jättesorligt ändå. ;/ äuuh, pojken var alltid inlåst i sitt rumm - förutom när han skulle till skolan. Så han hade en hink som han fick kissa/bajsa i och en madrass utan lakarn/kudde/täcke i sitt rumm. inget mer.


Det här blir ett långt inlägg, men måste ju komma ikapp.. =d

i går hämtade mormor mig hos linnéa sen ägnade vi dagen åt.. de mesta! Min mormor är en skojjig filur, så det blev mäst att sitta och asgarva.. Men också baka den ABSOLUT GODASTE kakan jag ätit i hela mitt liv, jag driver inte!

hahah juste, idag skulle hon säga hur ett 'Q' ser ut och hon sa fel och ba 'Som ett O med en kuk', KAN NI TÄNKA ER HUR MYCKET MAN GARVAR ÅT EN MORMOR SOM SÄGER KUK!? Hon hörde ju också själv vad hon sagt och började skratta, hur mycket som hellst! Sen skratta vi tills hon böla och jag låg på golvet, samtidigt båda skrek 'sluta skratta, jag får kramp i magen!' SÅ HIMLA KUL! awww, jag älskar min mormor och morfar  


[VILLE HA EN BILD UR SAW, MEN ANTAR ATT KÄNSLIGA LÄSARE SPYR OM NI SER DEN.. men om ni vågar sök 'saw 3' på google, och kolla på bilden imitten, MYSiG! 

Ovido - Quiz & Flashcards