aalltidannaa

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Anna Söderlund - 19 november 2010 20:01

Nu har jag kommit en bra bit på vägen, nu är det bara det 'roliga' kvar. :D Jag gillar faktist att damma och så - även om jag HATAR dammsugning och vika kläder. ;s


Dock är jag inte riktigt klar än för jag tänker nämligen möblera om! :D

älskar att göra det, men det finns inte så mycket att göra i mitt rumm, men nu har jag mätt lite och kommit fram till en helt ny plan. ;)

Fast man kommer inte kunna öppna min garderob, HAHAH! lagom fail.

Min bror och hans kompis ska iaf hjälpa mej så jag slipper bära säng och dator själv!  


Stänger av datorn eftersom den ska förflyttas genom hela rummen *WOW* , vi hörs imorgon!

TJOLÅNG SUCKERS!

 

random

Av Anna Söderlund - 19 november 2010 17:00

planen idag var att jag skulle städa mitt rum, som är helt sjukt stökigt! Jag är expert på att stöka ner och sjuta upp på städandet.. Funderar på att ta före och efter bilder, men det är nog för hemskt för att visa ;____; har inte dammsugit på några månader hahah! :'D det är hemskt att damsuga. iuuew.


Istället för att städa tittade jag på Kenza & Tyra show och Ana gina show och jag bara måste säga att Ana gina show var as kul! :D Första gången jag skrattar faktist. Om jag ska vara helt ärlig garvade jag genom hela programmet, typ när christian blogga.. Anna humor på HÖG nivå! Det är bara 15 minuter, så kolla!

 

 Idag började vi med en ny sak på idrotten som hette 'floor filler' tror jag, man ska iallafall i grupp göra en dans.. Går väll sådär eftersom vi inte fick välja grupper utan det är helt random folk från tre olika klasser..Vi är dessutom 10 - 11 st och det göre ju inte lättare att komma på nått som passar åt alla, men de löser sig!


NU ska jag.. snart.. börja städa. hah (a) 

Ovido - Quiz & Flashcards