aalltidannaa

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

hur orkar kissie ljuga? ;__;

Av Anna Söderlund - 21 november 2010 12:28

gooodermorgon!

'Festuvalen' som vi var på igår, som vi trodde började 3 -började inte förrän 6! På gården sa de att de började 3 D:

Iallafall så gick jag och nojjan och letade upp en liten bänk inne vid åhléns där vi satt o chillade ett tag. Sen kommer en tant i rullstol och frågade om vi kunde köra henne till hissen (hon hade fel på sin tumme så hon kunde inte göra det själv), så då gjorde vi såklart det.

Sen skulle hon till pressbyrån och köpa lite saker och vi kunde ju inte bara lämna henne, så vi körde in där med henne.

Problemet var bara att hon var så himla pratglad att hon började snacka med han som jobbade där i ungefär 15 minuter! :o

Och vi ba stog där o försökte att inte börja garva! Hon sa så himla sjuka grejjer, haha!

Sen när vi fick chansen vi ba 'men nu kör vi dig till taxin så du inte missar den!'

Sen när vi skulle gå berättade hon hur tacksam hon var och vi ba 'haha, men de va så lite såå..' hon ba 'Det var lite för er, men mycket för mig! Ni är så himla snälla, ha ett bra liv! Och välj rätt killar som är generösa' och massa! Jättesöt var hon ! :']


Sen själva konsärsaken vart inte så jättekul eftersom vi var så himla trötta på att vänta och de va lite segt i början, så vi lyssnade bara på 3 band innan vi åkte hem. Fast de första var jättebra! :'D


Och så passade jag på att tjuvlyssna på en kille som berättade för sinna kompisar om händelsen med kissan och v-ås ;arnas attack. (a, han va där.) Inte för att det förvånar mig att hon ljög, men jag trodde ändå på henne när hon skrev att ingen träffade. Så var det självklart inte! Hon hade hela benen fulla med mjöl/vatten, ägg över hela kroppen och någon hade faktist dragit av hennes löshår!

H-U-M-O-R

jag är mer än stolt över min lilla stad, haha!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2012 22:13


Så där. Nu börjar jag förstå mig på devote lite smått. Kommer fortsätta göra små ändringar tills jag är helnöjd, men känner mig redo att släppa in folk nu haha. I fortsättningen hittar ni mig på annasofiaa.devote.se !   Bjussar på en gammal head...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 22:21

Devote bråkar med mig, så har inte pallat blogga där än. I morgon börjar jag iaf där, ny månad - ny blogg haha! Tänkte bara säga det, nu ska jag fortsätta spela quizkampen och prata med älskling. Har ingen passande bild, så bjussar på hans lilla gull...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 19:18


Under de senaste timmarna har Linnéa försökt lära mig hur devote fungerar. Har nämligen varit sugen på att göra en ny blogg ett tag och nu när hon bytte till devote.se så hakar jag på. Ni får snart veta vad den heter, men först måste jag duscha!  ...

Av Anna Söderlund - 27 september 2012 21:45


Idag har jag haft en fett ovärd dag. Som tur var började vi sent, så fick i alla fall en mysig morgon med min fine pöjk. Längtar dödligt mycket efter helgen. Tror den kommer bli awesome.  vet att de är YOLO-tönt-varning på bilden, men texten är ...

Av Anna Söderlund - 25 september 2012 21:52


Ibland undrar man ju över det här med att jag valde estet. Idag satt vi och lyssnade på klassisk-musik och ritade av en lerklump! HAHA va fan? Vi fick iaf sluta en och en halv timme tidigare så jag klagar inte. Annars då? Idag var jag blå.   E...

Ovido - Quiz & Flashcards