aalltidannaa

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Söderlund - 6 mars 2011 14:57

vecka 11 ska jag redovisa mitt arbete om beatels i musiken.

Och eftersom jag knappt hade börjat och inte vill sitta sista kvällen så hade jag bestämt mig för att jobba på lovet, men som vanligt sköt jag upp det hela.

Nu har jag iallafall satt igång och det går rätt bra!  

     

Sitter och letar efter bilder på deras MILJOOOONER album!

 

och bland alla deras fina omslag har de ett album som ser ut såhär!

Hummm.. av någon andledning kallas det 'the white album' , vet inte riktigt varför!     HAHA!

Av Anna Söderlund - 6 mars 2011 13:41

Jag har inte orkat blogga någonting de senaste dagarna.. Men nu ska jag bättre mig ;)

Börjar med att visa lite bilder från förra helgen!

   Jag och nojjsi sov hos hennes mormor och morfar

+ var hund vakt åt lilla Embla!

      Hur gullig är hon inte? aww !

  Ser ni vad vi gör? ;) Bygger pärlplattor såklart! Senast man gjorde det var ju på fritis och det var rätt många år sen.. tydligen så hade jag blivit jättedålig på det

 

Sen hitta jag på en jätterolig lek med hunden.. men hon tyckte inte den va lika kul som jag. Så då fick ja roa mig med att ta kort, dock är inte så många av bilderna vi tar bloggvänliga så nu får ni inte se fler.

Det var jättemysigt iallafall!  

Juste! Måste också tillägga att när vi var ute med Embla kom helt random två av hennes hundkompisar och deras ägare. [gammla gubbar!]

Så medans hundarna lekte stog vi där som värsta gänget och pratade. Jag, nojjan och tre gubbar! 

HAHAH, hur gullit? ;)

 


Av Anna Söderlund - 2 mars 2011 18:37

Nu kommer släckten hit om några minuter!

Jag åt knappt nån kvällsmat eftersom det blir både tårta,kladdkaka, bullar och kakor! hihiihi (a)


Iallafall kör jag på svart & guld tema.

Fick användning för några av sakerna jag fick imorse! Nämligen leopardmönstrade leggings, ett guldigt skärp från fris and company, guldiga och svarta armband och en leopardsjal.. Sen målade jag naglarna guldiga och satte på söta stenar som jag fick i julklapp.

 

Jag just nu! ;) 

Av Anna Söderlund - 2 mars 2011 17:00

Som jag nämt ska jag ut på prao nästa vecka!

Jag och nojjan kommer hålla till på brevterminalen.  

  Fick nyss ett brev (kompist va? ) med våran schema för veckan.


Måndag :08.00 - 09.00 -information

09.00 - 10.00 - sortering

Tisdag :08.00 - 12.00 - sortering

onsdag :17.30 - 19.00 - brevresning 

torsdag : 08.00 - 12.00 - teknikavdelningen + kaj


Sedan på fredagen är jag i sälen, så nojjan får vara själv den sista dagen.. stackar'n!   

Vi åker bara en snabbis över helgen, så mellan torsdag och söndag kommer vi vara borta!

Av Anna Söderlund - 2 mars 2011 11:38

Idag är det den 2 mars, vilket betyder att det är min födelsedag!

Ville ha paketen så tidigt som möjligt så jag blev väckt innan pappa åkte till jobbet kl.7, fast sen somnade jag om 

  Nu ska jag duscha, sen hjälpa mamma att baka! Ska ha släcktkalas ikväll, så jag skriver mer om paketen då, eftersom jag inte fått allt! LOL  


Av Anna Söderlund - 1 mars 2011 10:45

Igår var jag med Lajnia hela dagen, vi hade inte träffats på en månad typ! :o

Vi han med en hel del kan jag säga, men jag vet inte om jag ska berätta vad vi gjorde? Det kanske inte är så lämpligt.. men skitsamma!

  Vi gjorde sperma! HAHAHAHAHA

En i min klass berättade att om man blandade saltvatten och råa ägg skulle man få precis den smaken som sperma har. Det var några på radion som hade gjort massa tester o.s.v Iallfall kännde vi oss tvugna att testa.. Fast ja tror vi misslyckades rätt rejält, första gången vart det för mkt vatten och andra gången för mycket salt!

ÄCKLIGT VAR DET IALLAFALL! ;) 

Av Anna Söderlund - 1 mars 2011 10:37

Har varit lite slö de sista dagarna och inte orkat uppdatera, men nu ska jag blogga ikapp! ;)


Men först måste jag ju berätta att min älskling fyller 17 idag!

GRATTIS! GRATTIS!

 

Har just fått vända blad i min fina justin kalender, satt på mig min justin tröjja och nu ska ja chilla till kl.12.00 , för då ska alla belibers 'gilla' hans klipp på youtube.. Hoppas vi kommer ifatt alla 'gilla inte'..  

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards