aalltidannaa

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Anna Söderlund - 23 mars 2011 19:44

MOHAHA, känns som hela världen är smittad av BIEBER FEVER!

 

   han är 17 år och hela världens kändisar betalar pengar för att få se en film om honom. Hur grymmt? Och nu har han gått om MJ's film i biljettförsäljning - även fast filmen knappts släppts i några länder alls! Så jäkla c00lt, undra hur mycket pengar han kommer sluta på! 

Förövrigt har halva sveriges bloggelit fått gå på förhandsvisningen och ALLA älskade filmen, även fast de inte gillar justin.


SWAG#! 


   

Av Anna Söderlund - 23 mars 2011 19:10

Den här helgen kommer bli sjukt chill ska ni veta! ;)

 På lördag ska jag nämligen köpa en ny cykel och min efterlängtade mobil! 

                              

Ska bli jättesköt med en ny cykel, så jag och nojjan kan börja cykla till skolan.

 

Sådär ser min nuvarande cykel ut.. Jag, cykeln och nojjan har många roliga minnen, t.ex på bilden där vi precis cyklat ifrån ett regnmoln! HAHAH hur kul låter inte det? Dock han det visst blöta ner oss litegrann.. ehe.

     

 

Där har ni 3 andra superroliga cykelutflykter vi gjort.. :'D hejja cyklar!    


Och på söndag, då ska jag,mamma och mormor åka till tunapark och shoppa! 8D

Båda två ska köpa saker till mig, det gillar vi! HEHE 

Av Anna Söderlund - 23 mars 2011 18:00

 

 Justja.. hittade den där videon för några dagar sen, och tyvär måste jag säga att den värkar rätt bra.. ;___; usch, gillar inte selena - ändå gör hon bra musik. jobbig tjej. Kan iallafall trösta mig med att det är sjukt remixat! haha   

Av Anna Söderlund - 23 mars 2011 17:03

men shooo!

Jag suger på att blogga just nu.. Andledningen till det är för att jag har börjat kolla på AndraAvenyn igen.. Så när jag inte pluggar eller gör något annat, kollar jag på det. Alltså har jag inte tid att blogga.  


Men.. imorgon är en STOOOR DAG!

Först äre skola, sen går jag och jec till min frisör.

 

Och så blir jag klippt.. Mitt hår är såhär slitet..

Sen möter vi upp nojjan och tar bussen in till stan.

     Där träffar vi linnéis..

 

 Sen går vi och käkar.. efter det blir  det..

     IHIHIH, lilljustin! 

Filmen har premiär idag egentligen.. men vi valde att gå dagen efter eftersom det alltid blir fullt på premiären. ^.^

KOMMER BLI FETTTT AWESOOOME! 


Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards