aalltidannaa

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Söderlund - 23 mars 2011 17:03

men shooo!

Jag suger på att blogga just nu.. Andledningen till det är för att jag har börjat kolla på AndraAvenyn igen.. Så när jag inte pluggar eller gör något annat, kollar jag på det. Alltså har jag inte tid att blogga.  


Men.. imorgon är en STOOOR DAG!

Först äre skola, sen går jag och jec till min frisör.

 

Och så blir jag klippt.. Mitt hår är såhär slitet..

Sen möter vi upp nojjan och tar bussen in till stan.

     Där träffar vi linnéis..

 

 Sen går vi och käkar.. efter det blir  det..

     IHIHIH, lilljustin! 

Filmen har premiär idag egentligen.. men vi valde att gå dagen efter eftersom det alltid blir fullt på premiären. ^.^

KOMMER BLI FETTTT AWESOOOME! 


Av Anna Söderlund - 17 mars 2011 18:43

Jag trodde att jag inte hade bloggat på en dag typ.. men så vare en vecka! WOPS.

Men jag var ju i sälen i helgen och så skrev jag om det på söndags kväll, men bloggplatsen bråka och det gick inte att ladda upp.. Och så har det varit några dagar, hoppas felet är fixat nu!


Jag har precis skrivit en musikuppgift och skickat iväg den och nu ska jag göra en bokrecention som ska redovisas imorgon.

Dock.. tänker jag inte förbereda mig särskilt mycket eftersom det är muntligt OCH .. jag hellre vill kolla på Andra Avenyn !  

 

Det här är iallafall boken jag läst. 

Av Anna Söderlund - 9 mars 2011 14:15

Godförmiddag! ;)

Här sitter jag och njuter av min 'lediga dag'. Vi jobbar ju bara 1,5 timmar idag och börjar inte förrän halv 6.

Jag var så himla trött igår så det var jätteskönt att få sova ut!

jag vaknade 11 och vid 12 började jag jobba med min beatels power point. Två timmar satt jag med den, men nu är fen äntligen klar!  


Dock använder jag inte 'det vanliga' PP som förljer med i Microsoft paketet..

   Utan mitt ser ut såhär!

  Egentligen vet jag inte vilket som är bäst, med tanke på att jag bara gjort en PP i hela mitt liv.. Men jag tycker mitt OpenOffice är jättebra iallafall! 


Nu ska jag klä på mig, *mihihi sitter i pyamas!* och äta lunch!

Av Anna Söderlund - 8 mars 2011 17:25

Det luktar underbart i mitt hus! Mamma håller på att baka semlor, hihi!

Det är ju semmeldagen idag! 

 Jag gillar inte köpta semlor, men jag älskar hemmagjorda! Hur kan man inte göra det liksom? Semlor är bäst! HAHAH <3

Av Anna Söderlund - 8 mars 2011 14:44

Idag var det planerat att vi skulle få pröva på att sortera B-posten istället för småbreven, som vi gjorde igår. Dock blev det inte så, fast jag tror vi får göra det på Torsdag istället.

Så vi har gjort ungefär samma sak idag, bara att vi fick kolla lite på kajjen först & väga stora vagnar med paket.


Det är rätt segt eftersom vi redan gjort det, men eftersom vi bara jobbar 3,5 timmar så hinner man egentligen inte tröttna! 

   

Sedan träffade vi Chanie och lunchade med henne på vårat favoritställe - subway

 Vi han också med att kolla på lite skor innan hon återvände till jobbet och vi hem!


När jag kom hem hade jag tänkt vara duktig och läsa ut en bok som jag ska göra en bokrecension om.. Så jag tog med mig boken ut till min vän solen, men det slutade med att jag solade istället för läste - så kan det gå!

Av Anna Söderlund - 7 mars 2011 20:45

Nu har jag klarat av den första praodagen!

Först när vi kom fick vi sätta på oss fin fina skyddskor! 

 

Det här är inte våra.. våra är fulare!


Sedan gick vi runt och kollade på alla maskiner o.s.v, stället är enormt!

Sen började vi sortera småbreven (aww!) - Det var jättesvårt i början, men efter ett tag gick det som på dans, hah!

Sen hade vi rast.. Och efter det sorterade vi breven igen.. Fast på ett annat sätt. Vi blev klara halv 12 och fick därför sluta lite tidigare! Hur chill tror ni inte det var liksom?

dessutom fick vi egna passeringskort så vi kommer in imorgon! TYNG! 

Sen gick vi bort till busshållplatsen och kom precis samtidigt som vallbybussen, NAJS! På det viset tog vi oss ner på stan där vi åt, kollade i affärer och så fick jag med mig en tröjja! 

Vi var hemma vid två!

Av Anna Söderlund - 7 mars 2011 19:43

Under lovet visade Linnéa mig 4 gitarrakord som hon hade lärt sig på musiken..

Sedan skulle vi hitta en låt jag kunde lära mig, så jag söker på 'stuck in the moment - justin bieber'.

Och då visar det sig att den låten bara har 4 akord.. Och exakt dem som hon visade för mig! Flyt eller vadå?

Efter att jag hade lärt mig den letade jag efter fler låtar med de 4 akorden (a,em,g,d) och hittade Taylor swift's låt 'you belong whit me'. Kan halva den också nu!

  Igår skrev jag även ut två till låtar - pick me & one less lonely girl.(med justin! )

 Dock är de inge roliga att spela då pick me bara är em & a.. och OLLG bara har g och c akord, men åandra sidan lärde jag mig C! HIHIH


NU SKA JAG NER OCH TRÄNA!

gitarrrrrrrrrr <3333 

Av Anna Söderlund - 6 mars 2011 16:04

Den 23 mars kommer justins film ut på bio här i västerås.

 Jag ska gå med 3 underbara tjejjor,  lajnia,nojjan och jeci - ska bli skitkul ju! 

Dock ville vi inte gå på premiären, alltid så äckelmycket folk då.

Så vi går dagen efter, torsdagen den 24 - om 18 dagar!

       Hoppas värkligen vi får sånna här snygga 3Dbrillor, annars blir ja feeet arg !

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards