aalltidannaa

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Anna Söderlund - 25 mars 2011 21:35

Sitter och kollar igenom bilderna från när jag och lajjniia hade en liten 'fjortis fotoshoooot'.. Och så hittar jag den här bilden!

    

Är det bara jag eller tycker ni också att det ser ut som jag bär mitt egna huvud!? gah, jag tycker det ser skit äckligt ut.. men samtidigt askul! HAHA! (och nä, inget i bilden är säriöst.) 

hahah, var bara så tvungen att visa den!  

   lovetime!


Av Anna Söderlund - 25 mars 2011 21:08

YO!

Jag är trött.. jättetrött.

Har precis skickat iväg en SO uppgift som jag jobabt på de senaste timmarna.

Annars har jag ägnat eftermiddagen åt att städa.

 

   Kanske inte synns så bra.. men de blev en stor skillnad! (a)

anyway så får ni se ungefär hur de ser ut i mitt rum ^.^ det är typ lila.. valde tapeter när jag va typ 6, men lila är en söt färg vettja! 8] 

   Sen passade jag på att chilla lite i garderoben! :'D

Skulle rensa bland kläderna, så jag kastade ut allt på golvet.. och min garderob e lagom stor att ligga i, hähä! (sov i den första natten jag fick den! ;o

(Ni får höra om gårdagen imorgon.. orkar inte skriva mer nu. Filmen var grymm iallafall! )  

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards