aalltidannaa

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Anna Söderlund - 29 april 2010 20:17

jaaaaa... eeuuww va ja e trött D'; <3

och ändå måste ja vara uppe till minst halv 10 - får ju inte missa bella&tyra show! ;]

fast förra veckan galet tråkigt så jag stängde av efter 10 min!


 

haha, jag i sommras ;'s

vet inte varför ja la ut just den.. meh de kanske va ett försök att säga 'GE MEJ SOMMAR TYP.. IMORRON?!?' (y)


imorgon äre valborg och de firas med gustaf&mathilda :'3<3 haha, ;___;'

går väll till brasan ett tag oxåå, sen sover paetish här - och mamma&pappa e borta, jäkla massa mysigt! 8'D<3

påtal om mamma - hon har tappat rösten och får skriva allting på små lappar (y) as kul äre ! ;D fast dock fins det ett minus - jag måste svara i tell hela tiden när vi e ensama hemma! D: *cutcutcut*


~~ kul inlägg. ~~

Av Anna Söderlund - 29 april 2010 19:24

Nu har ja inte bloggat på år igen och fick skäll av mina kompisar , så ja ägnar detta inlägg åt kimberly,jessica und mathilda (y) love yoou,


iaf! - Vi hade idrott första lextionen idag, usscch.. ut och springa i skogen vid 8 är inte mysigt! Sen har vi bara haft massa random lextioner , typ spanska prov D':

Det är jätte många prov nu de sista veckorna har jag märkt! So,Spanska,Matte,Svenska,Eng och nästan idrott kan man säga.. ;/

Efterskolan gick jag, kims och nojjan hem till mej , fixade oss och drog ner på stan! Jätte länge sen vi 3 gick. :(<3 Köpte iaf bara ett par glajjor och ljusblåa jeans som jag tänkte ha i spanien!

  het bild från förra sommaren! D';

as smååååå (a)


förästen fyller Linnéa år idag oxå - så gratta henne (länk till flikkkans söta blogg!)

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards