aalltidannaa

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Anna Söderlund - 7 april 2010 21:13

TJOOOOOOOOOOOO! (a'

hemma nu , jag och mathildastumpan hade det superkul - som alltid då! :'D<3

Vi har inte träffats sen i torsdags och ja har saknat den lilla flickan..

Det gick inte särsklit bra med spelet, eftersom vi garva åt allting typ  


och mitt biiiildproblem är kvar.

Nån som vet hur jag ska göra för att fixa det? D: sjukt många inlägg utan bilder på rad nu ! - inte okey D';

själva 'ladda upp-knappen' är borta! .. nån annan som har samma problem? ;)<3

hoppas det löser sej imorgon!


Nu ska jag ta och hämta lite glass , sen kolla på andra avenyn! (k)

Av Anna Söderlund - 7 april 2010 15:36

Ussch, jag kan fortfarande inte ladda upp bilder! D':

men aja,


Sitter ensam hemma nu , mamma,pappa,bror är och kollar på en båt!

Vi sålde ju våran i höstas, och ska nu köpa en ny!   

Har varit och kollat i massa olika, men det har varit något fel på alla .. D:

Så om den här inte är bra kanske vi inte får någon båt i sommar, ;/<3

Iallafall var den borta i Linköpig, och det tar ca 3 timmar att åka dit - usch jag hatar att åka bil! Och förövrigt ville jag ändå inte åka och kolla på en båt , haha hur kul är det liksom? ;)

Jaja,  dem kommer inte hem förrän vid 11 ikväll iaf - skönt!


Om ca en timme tar jag med min bästavän och åker till bellevue och spelar badminton i 1,5 timme .. Det blir sista träningen innan matchen på söndag!  

Det är kanon kul att tävla och det här bli första gången med mitt nya -gula- racket   



Skriver mer ikväll , puss <3 

Av Anna Söderlund - 7 april 2010 14:26

jaaa.. som rubriken säger, jag suger på att blogga! Jag orkar liksom aldrig.. fast jo - men jag har inget vettigt att skriva, jag hatar inlägg där det står 'idag på matten jobbade vi med blablablaaa, och efter det var det svenska och då skrev jag om blablabla..' , aa nifattar? ;) Asså om jag haft en sån ovärd dag tycker jag inte det är värt att skriva. Och så både dansar jag och spelar badminton - måndagar och onsdagar, det är precis så man hinner komma hem efterskolan, äta lite och sen åka igen och sen komma hem runt 8-9 på kvällen.. och sen ska jag ju duscha och lite sånt , sen tycker jag inte det är värt att sätta på datan för att skriva ett litet onödigt inlägg, så jag bloggar aldrig på måndagar och onsdagar D';


aja, nu ska jag iaf skriva lite om påsken :'D

var i stugan från lördag till måndag, Det regna,blåste och snöade nästan hela tiden så det blev mest att sitta inne och spela kort, kolla på film och såklart godis i massor! Tyvär är kameran på andra äventyr just nu , så bilderna kanske kommer senare! ;)


Iallafall var vi inne i en liten affär som sålde påskgrejjor. Och så såg jag en jättesöt prynad.. Det var 4 kycklingar som drog dragkamp , och så stog det glad påsk på repet typ..  

Sen visade jag den för farmor som bara var tvungen att köpa den, för hon blev också störtkär i den. aah, och sen när vi kom ut, säger hon helt plötsligt

- Vad ska jag med den här till? Här Anna, du får den!

Hihih, fast nu måste jag vänta ett år innan jag får ställa fram den..  

 

btw, bloggplatsen hatar mej så jag kan inte ladda upp bilder? :(

hööörs snart, (k) 

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards