aalltidannaa

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Anna Söderlund - 10 april 2010 14:38

*onödigfakta* (a)

hihih, lite tidigare idag när jag var ensam hemma plingade det på dörren.. Jag satt med morgonrock + pyamas, osminkad och as ful - och man vet ju aldrig vem det kan vara! Tycker det är jättepinsamt/läskigt att öppna dörren och svara i tell.. ;/

Iaf lät jag bli att öppna , sen nån minut senare skriver min kusin till mig på fb

'Är du hemma?'

hahah, och så visade det sej att det var han som kommit, Så jag fixade mej snabbt och så kom han och hämtade mjölk *asg* !

nejmen.. stackars pojke! ;'d tur att det inte är så långt mellan våra hus!


Och imorgon drar jag ju till eskelstuna! super roligt! Dock så måste jag gå upp as tidigt, vilken inte käns särskilt lockande sista dagen på lovet.

Jag kommer alltså vara borta hela dagen så förvänta er inte att jag kommer blogga!

 

 

Yonexnööörd (?) ;)

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards