aalltidannaa

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Anna Söderlund - 8 april 2010 17:52

Hejhopppss,

kom nyss hem från nojjjjan! Vi va ute och tog kort till hennes nya bloggdesign, men de börja redna så vi fick gå in efter ett tag.. då åt vi chokladbudding och borstade tänderna , yeeah de e ju normalt att borsta tänderna när man inte har nått annat bättre för sej. Sen kom hennes lillasyster, Och så börja dem typ bråka , haahah maja är 4 år gammal , och blev sjukt sur när nojjan kallade henne kille! De va roooligt vettja,


jaja, nu ska sitter jag och neah och väljer namn på vår nya blogg! Ska vara något i stil med en skvaller blogg , men mer on hollywood kändisar tror jag, en länk kommer nog under kvällen!


ochfuckk.. bilder fungerar fortfarande inte att ladda upp D'; *cutcutcut*

Av Anna Söderlund - 8 april 2010 12:37

Jaaa, när jag vaknade och såg att solen sken blev jag på bra humör direkt! 

hahah, så jag bytte om och gick sen ut och skottade altanen, jag är verkligen trött på snön så jag skottar mer än gärna bort den (y) Det var en ca 4 meter hög snödriva som täckte hela altanen så det blev rätt jobbig.. och varmt! ;) bra träning vettja.


Jag har ju varit ute hela förmiddagen och inte hunnit käka frukost, så jag börjar bli jätte hungrig nu! Så de blir vell att börja med maten nu.. Annars brukar jag alltid vänta till min bror är hungrig så får han laga mat åt mej, haha jag e smart!


Sen medans jag äter ska ja kolla på rob&big, de är tydligen maraton med det programmet nu! jag äääälskar de :'D<3


Sen när jag fixat mej och så drar jag till nojjsan!


kraaaaaaam!

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards