aalltidannaa

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna Söderlund - 6 mars 2010 12:02


Läste just om th-konsertten på aftonbladet och nu är jag ganska så arg! :o


Det står bara hur dåligt allt var, men hallå? fråga vem som helst där inne så inser ni att ni har fel.


lyssna på det här t.ex ;"I den nya frisyren och svarta skinnkläderna från DSquared2 ser han nästan exakt ut som Rihanna. Om Rihanna hade varit en tanig vit pojke från Sachsen-Anhalt vill säga." - HAHAH fan va sjukt.

Det står även massa skit om att det såldes lite biljetter och alla bara skrek, men allvarligt, det är tokio hotel vi snackar om! Klart som fan man skriker när dem kommer ut på scen, right? ;)<3


"Tokio Hotel bjuder visserligen på klädbyten, ett brinnande piano, konfetti och dubbla omgångar extranummer, men det är något som saknas. Några riktigt bra låtar till exempel." - Dem måste skojja? :'ooo


jaja, det var hur som helst as ballt!  

Vill ni läsa hela artikeln klicka här (; 

Av Anna Söderlund - 6 mars 2010 11:51

Haallluu! ;)


Har just duschat och ska precis sminka mej innan jag drar till neah, Ska be henne skicka alla videor och bilder från konsetten oxå (yy'

Och förästen har mamma fått sin brodersymaskin att brodera th-märket till mej, det kommer bli as najs! (; fast hon åkte och handla nyss - och såklart gick tråden av då D; så ja får vänta till efter lunch innan de blir klart.


jajaja, Jag är väääldigt glad över att solen skiner , bort med snön !


kraaaam,

Av Anna Söderlund - 5 mars 2010 21:24

Haha, det här kommer låta sjukt. men jag ångrar nästan att jag var på konsertten igår! Allt var sjukt fantastiskt och sagolikt då - men nu sitter jag bara och längtar längtar längtar till nästa gång dem kommer! Självklart var det värt varenda sekund av väntan men jag kunde ju aldrig förställa mej att det skulle vara så BÄST !


"Det är bara 4 killar som spelar musik" - fatta enkelt allt hade varit om man kunde tänka så! haha, Då skulle det här året / åren gå tusen gånger snabbare! Fast.. jag kan inte vänta flera år, dem måsta komma 1011. eller tidigare!


naw.. jag måste ju bara säga att det var rätt kul att bill sjung "wanna wake up in a dream" inför 6000 pers, som precis står och tänker att dem drömmer!Världens bästa dröm. </3


 

Jag kommer aldrig glömma en enda sekund av den här kvällen. och de är så sant!

Av Anna Söderlund - 5 mars 2010 13:45

Haha, jaa.. nu börjar jag verkligen känna att min hals inte gillade att skrika konstant i 2 timmar igår .. men lix /care. Det gick ju inte att inte skrika när man såg killarna ^^


jaja. har just käkat luunch med moomi, och nu håller jag på att möblera om affischerna på mina väggar för att få plats med de stora th-affisherna ja köppt igår ;) dem är ruuskigt fina! (Y)


Jag hade tänkt kolla på tokio hotel tv ikv , men jag har insett att det inte kommer fungera eftersom jag gråter så fort jag ser minsa bilden på dem. Så jag ska nog ta och kolla färdigt på sprängaren! ;'D <3 jaja. Nu blir de andra avenyyyyn ;**

  HAHAHA, bilden är från new moon. Ja äääälskar den (aaa'  HAHAHHA värt. ppuushej

Av Anna Söderlund - 5 mars 2010 09:51

ååhh! jag kan inte förstå att för bara några timmar sen stog jag och skrek/dansa/sjöng till tokio hotel live! Det var den underbaraste känsla jag någonsin känt! När noise börja kändes det som jag skulle spy av glädje, mina ben skaka och jag lovar att om jag hade varit så dum att jag försökte ställa mej upp skulle jag rammla på den nedanför - samtidigt som jag var så lycklig att jag både skratta och grät! 


Allt var så himla perfekt , och det var hur gullit som helst när Bill gick fram till Tom och sjung "i would never let you die"!


Det spela inte den minsta roll att det blev försenat så mycket, för när det väl satte igång kändes det som den slutade direkt.


Och sen när de skulle spela monsoon, det var fantastisk! Alla skrek som besatta när Bill sa ; nu ska vi spela en låt vi kört i 5 år nu..  


När allt var slut gick vi ut till shoppen , köpte en jätte fin tröja och två stora affisher. Efter ett tag såg vi saoi också och när vi gick dit berätta hon att henner kusin hade fångat Georgs vattenflaska när han skasta ut den! Ussch vad orättvist, hahaha. Men det fans iaf lite vatten kvar som jag hällde på händerna och tröjan , så nu kmr jag aldrig tvätta den. (haha, skämt åsido)


Hela vägen hem satt vi som i koma och prata om de vi hade upplevt! Bästa kvällen i mitt liv kort sagt.


Jag tog själv inte med min kamera eftersom jag bara ville njuta! Men bilder och videor kommer när mina kompisar har skickat, tills dess får ni nöja er med de här underbara bilderna jag låna från denna tjej.


           

 Bills motorcykel , as c00l.

           Och sist min favvorit , <3  Åh, vad snygg han är! D:<3 haha ,

Ovido - Quiz & Flashcards