aalltidannaa

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Anna Söderlund - 13 mars 2010 17:33

Halluuws.

Nu är det såhär. - Jag och ppaet va på bio igår ! :'d hih, alice i underlandet.

Den va jättebra, mycket bättre än jag trodde. Faktist är det den roligaste filmen jag sett på länge. Man skrattade i typ halva filmen, på jättetråkiga ställen också . Typ dansen i slutet, de va sjukt kul.. fast de var bara jag på hela bion som tyckte det.. fast de gör inget för ja skratta så det räckte åt alla. :D *ja e snälll*

Fast innan filmen gick vi på stan i några timmar, Och vi såg en tjej med bara ett öga. :( de va jätteläskigt, aawweee.. stackars henne. </3

whatever, köppte toffsar och godis iaf (Y)

Sen när vi kom hem efter filmen  gjorde vi ansiksmasker, med apelsinsmak (?!) och de va helt genomskinliga och as tråkiga. :D sen råka nojjsan få godis i näsan D; de va galet kul ;'d

Senare framåt natten när vi skulle sova bestämde hon sej för att sova i min fotölj, men undertiden vi låg o prata fick hon jätteont i ryggen och la sej på golvet ist, vilket jag av någon psykad andledning inte märkte..  Och sen sov hon där hela natten! Stackars flicka, fattar inte varför hon inte la sej i min säng ist! haha.


  Idag har vi tagit massamassa kort, med creepy smink (Y)

Och nu ska jag snart få besök. ;)


Kort sagt, Natten/Dagarna/helgen var kanon kul och filmen rekomenderas värkligen! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards