aalltidannaa

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Anna Söderlund - 9 mars 2010 19:19

I söndas när jag skulle skriva att jag o Linnéa hade spelat monopol - precis som när vi var typ 10 år och besatta av de spelet (Y).. - Började det tjuta lika högt och ungefär samma läskiga ljud som ett brandlarm från datorn. Jag trodde den skulle sprängas eller något så jag backade ut från rummet och skrek på pappa! Jag var sjukt rädd. Men det visade sig att det bara var tanjentbordet som hade gått sönder, men nu har jag ett nytt , peace.  


Iallafall har det varit en vanlig dag idag.. Massa tråkiga lextioner och sen kolla vi på en film om Troja/Odysseus.. Den var inte så dålig som jag trodde faktist.

Efter skolan har jag varit ute och solat, ihopp om att inte vara kritvit när vi drar till Spanien i maj.. Men jag måste säga att solen inte skötte sitt jobb! 

Jajaj, snart sommar iaf. Och eftersom vi har sålt våran båt och inte hittat en ny änn kanske det blir den första båtlösa sommaren sen jag föddes typ.. ååh , jag saknar min lilla segelbåt D: <3


Nu ska jag göra nån najsig bild i PS och sen blir det semmla!  

Ovido - Quiz & Flashcards