aalltidannaa

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Anna Söderlund - 8 juli 2011 16:18

Nu ska jag bara äta och sedan far vi.

Hoppas verkligen det kommer vara fint väder, förra året var det 16 grader i vattnet - så det blev inte särskilt mycket bad liksom.

Men jag har lovat mig själv att lära mig vindsurfa och segla optemist (en liten båt som man är själv i!) om det är varmt i vattnet! 8D

Vet inte exakt hur länge vi är borta.. men 5-7 dagar skulle jag tro! VI HÖRS!   

Av Anna Söderlund - 8 juli 2011 14:25

Paramore's nya låt!

 Och så två av mina eminem favoriter just nu!

 

Av Anna Söderlund - 8 juli 2011 13:00

Som jag sa blev det inte vidare mycket shopping i sthlm. Hittade bara en tröjja(okej, ett vanligt basic linne också heh);


 Den är liiite egoistiskt, med tanke på att det står ' I see what you see and i love it', men då passar den ju bra ihopp med mina 2 andra tröjjor ;

 

' I <3 ME' & 'I'm hot, you'r not' ! HEHEH ;*     

Av Anna Söderlund - 8 juli 2011 11:39

Godmorgon! Idag har jag inte hunnit med särskilt mycket än, bara duschat och hälsat på mina hamster kompisar! 

Jag är nämligen hamstervakt åt min kusins hamstrar, LOL! Men den ena trodde tydligen jag var hamster MAT, så den lilla dummisen bet mig i fingret D: taskigjävel..

   Har ingen passande bild i guess.. Iallafall, nu ska jag städa mitt rum och packa! 

Ovido - Quiz & Flashcards