aalltidannaa

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Anna Söderlund - 7 juli 2011 20:00

Nu råkar det vara så att jag inte alls orkar blogga.. delvis för att jag är trött , men till största del för att min dator laggar sjukt mycket.  Så jag får skriva imorgon istället. 

Då åker jag förövrigt till min sommarstuga ju!

(HAHAH fan va töntig bild!!)

Men den fina flickan fäljer som vanligt med! woho, 3 års jubileuuum!   

Av Anna Söderlund - 7 juli 2011 18:41

Hejsvejs!

Hade en kanon dag i stor staden igår! Men berättar mer om det snart,  ska nämligen få mat strax.. Om ni bara visste vad hungrig jag är!

Nu sitter jag i min stora 'Inte som du tror- tröja' och myser! Jag & Bästis kom nämligen hem från farmor & farfar för ett tag sen, vi har varit där och badat.  Jag blir alltid trött av att bada, wierdooo!

Ovido - Quiz & Flashcards