aalltidannaa

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Anna Söderlund - 2 juli 2011 16:41

Ja justja, jag glömde nämna att flickorna faktist ska sova här! Sköjjigt ska det bli iallafall :D

Nu är jag nästan klar, bara smink som saknas. Funderar på något sånt här ;

   Det blir väl fint? *blink*

Vi hörs imorgon!  

Av Anna Söderlund - 2 juli 2011 13:38

YO. 

Igår var jag hos nojjan hela dagen, sedan på kvällen åkte vi hem till mormor&morfar - vilket är andledningen till varför jag inte skrivit något.

Vi sov där inatt också, Så jag kom hem för inte så värst länge sen. Har dessutom hunnit handla mat! Hähä, Jessica, Sanna och Mathilda kommer hit ikväll.. Så måste ju ha något at bjuda på! ;)

 

jag har ingen passande bild :(

Iallafall håller jag på att städa nu, sedan ska jag äta mat och börja fixa mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards