aalltidannaa

Alla inlägg under juli 2012

Av Anna Söderlund - 23 juli 2012 19:50

Jag ligger hemma hos Hannes nu och har egentligen inget att berätta.. men eftersom jag inte har skrivit någonting på jättejätte länge så ville jag bara visa att jag fortfarande lever. De senaste 2 veckorna har jag spenderat på min båt och sista veckan var även Hannesius med. Har iaf haft det asbra! Mamma, pappa, bror är dock ute några dagar till så under tiden bor jag med bebi. Så ja, nu vet ni att jag har det bra - får berätta mer sen puss!

 

Av Anna Söderlund - 5 juli 2012 20:20

Nu har jag fått över bilderna till datorn, så nu tänkte jag visa några. Vi har ägnat dagarna åt att ;

 

* Åka båt.

   

* Cykla runt och utforska världen.

 

* Ta universums fulaste och mest misslyckade självutlösarbilder.

 

* Knata runt i stan. Kolla i affärer och äta glass.

 

* Bli proffs på att lägga pussel.

 

* Spela minigolf.

 

* Hitta något som kallas vattencyklar.

 

* Living on the edge. (Åka rutschekana upp och ner, bada i 14 gradit vatten, fiska, cykla på ormar osv)

   

* Posa som attan.

 

* Ta en jävla massa bilder och ja nivet, Leva livet :  skratta, gråta, sola, sova, sjunga, läsa pelle svanslös och allt annat man nu gör. Kort sagt hade vi det asbra och jag älskar min finfina vän så himla mycket !!

Av Anna Söderlund - 4 juli 2012 12:18

Har inte träffat min fina pojke sen i Torsdags, jävlar vad jag saknar honom! :c Ska fixa mig lite nu, sedan sticker jag ut till honom och sover där inatt.   

  Vi hörs i morgon! Byeeee 

Av Anna Söderlund - 4 juli 2012 11:47

Hellu. Nu är jag hemma igen, vi har haft det asbra! Har tuuuusen bilder att visa men min kamera bråkar så det går inte att lägga över de till datorn, åh vad sur jag blir. Fick i alla fall över typ 20 st så ni kan få en liten sneak peek;

       

ouff, heting där va! 

Ovido - Quiz & Flashcards